Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 08:36Tack för tipsen alla, ska prova några av dem! Men andra av dem känns lite svåra att genomföra då jag sitter framför datorn hela tiden och måste så göra då det är mitt arbetsverktyg!
Kjell: Jag skratta gott åt ditt inlägg! Helt underbart att få läsa sånna
Tack för tipsen alla, ska prova några av dem! Men andra av dem känns lite svåra att genomföra då jag sitter framför datorn hela tiden och måste så göra då det är mitt arbetsverktyg!
Kjell: Jag skratta gott åt ditt inlägg! Helt underbart att få läsa sånna
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 15:30En medicinboll fungerar som hemmagym. Men man kanske inte kan dunka den i väggen på jobbet. (Eller hemma heller för den delen)
Kanske kan ha den istället för stressboll.
Eller fäst gummisnoddar i väggen, och gör stakdrag medan du skriver.
Ett löpband fr
En medicinboll fungerar som hemmagym. Men man kanske inte kan dunka den i väggen på jobbet. (Eller hemma heller för den delen)
Kanske kan ha den istället för stressboll.
Eller fäst gummisnoddar i väggen, och gör stakdrag medan du skriver.
Ett löpband fr
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 19:50Och jag vill tacka dig Christoffer för ditt tips om balansplattan vid skrivbordet. Det resulterade i att jag och min närmsta arbetskamrat ska köpa en balansplatta och dela på vid våra skrivbord. Onödigt att ha varsin, man kan ju inte stå hela dagen....
T
Och jag vill tacka dig Christoffer för ditt tips om balansplattan vid skrivbordet. Det resulterade i att jag och min närmsta arbetskamrat ska köpa en balansplatta och dela på vid våra skrivbord. Onödigt att ha varsin, man kan ju inte stå hela dagen....
T
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 12:24Jag kollar på TV fråb balansplattan en stund varje kväll. Det tar rejält tycker jag!
Jag kollar på TV fråb balansplattan en stund varje kväll. Det tar rejält tycker jag!
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 13:52Under en period (när jag hade blivit ordinerad övningar på balansplattan efter en rejält stukad fot) klev jag upp på balansplattan lite nu och då: när jag pratade i telefon, när jag borstade tänderna etc.
Balansplattan är också bra bara för att mjuka upp
Under en period (när jag hade blivit ordinerad övningar på balansplattan efter en rejält stukad fot) klev jag upp på balansplattan lite nu och då: när jag pratade i telefon, när jag borstade tänderna etc.
Balansplattan är också bra bara för att mjuka upp
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 18:07Började med balansplatta på jobbet för två år sedan, lånade av en kompis och efter ett halvår när den "var för lätt" köpte jag mig en på Intersport, den var lite tuffare än vad som fanns på Stadium. Helt suveränt att stå på den. Har blivit en grej på kont
Började med balansplatta på jobbet för två år sedan, lånade av en kompis och efter ett halvår när den "var för lätt" köpte jag mig en på Intersport, den var lite tuffare än vad som fanns på Stadium. Helt suveränt att stå på den. Har blivit en grej på kont
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 17:39Hej!
Kanske kan detta var något?
http://www.stillasittare.se/
Hej!
Kanske kan detta var något?
http://www.stillasittare.se/
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 18:26Springer en runda på lunchen 2-3 ggr i veckan. När solen skiner. 🙂
Springer en runda på lunchen 2-3 ggr i veckan. När solen skiner. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 12:35Tack för tipset om balansplatta på jobbet 🙂
Så fort jag har fått mitt höj- och sänkbara skrivbord ska jag ta med mig plattan.
Tack för tipset om balansplatta på jobbet 🙂
Så fort jag har fått mitt höj- och sänkbara skrivbord ska jag ta med mig plattan.
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 17:57Nu har jag flyttat in min balansplatta till badrummet och står på den när jag borstar tänderna morron och kväll!
Nu har jag flyttat in min balansplatta till badrummet och står på den när jag borstar tänderna morron och kväll!