Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBalansplatta!?
You need to log in to create posts and topics.

Tack för tipsen alla, ska prova några av dem! Men andra av dem känns lite svåra att genomföra då jag sitter framför datorn hela tiden och måste så göra då det är mitt arbetsverktyg!
Kjell: Jag skratta gott åt ditt inlägg! Helt underbart att få läsa sånna

En medicinboll fungerar som hemmagym. Men man kanske inte kan dunka den i väggen på jobbet. (Eller hemma heller för den delen)

Kanske kan ha den istället för stressboll.

Eller fäst gummisnoddar i väggen, och gör stakdrag medan du skriver.
Ett löpband fr

Och jag vill tacka dig Christoffer för ditt tips om balansplattan vid skrivbordet. Det resulterade i att jag och min närmsta arbetskamrat ska köpa en balansplatta och dela på vid våra skrivbord. Onödigt att ha varsin, man kan ju inte stå hela dagen....

T

Jag kollar på TV fråb balansplattan en stund varje kväll. Det tar rejält tycker jag!

Under en period (när jag hade blivit ordinerad övningar på balansplattan efter en rejält stukad fot) klev jag upp på balansplattan lite nu och då: när jag pratade i telefon, när jag borstade tänderna etc.
Balansplattan är också bra bara för att mjuka upp

Började med balansplatta på jobbet för två år sedan, lånade av en kompis och efter ett halvår när den "var för lätt" köpte jag mig en på Intersport, den var lite tuffare än vad som fanns på Stadium. Helt suveränt att stå på den. Har blivit en grej på kont

Hej!

Kanske kan detta var något?
http://www.stillasittare.se/

Springer en runda på lunchen 2-3 ggr i veckan. När solen skiner. 🙂

Tack för tipset om balansplatta på jobbet 🙂

Så fort jag har fått mitt höj- och sänkbara skrivbord ska jag ta med mig plattan.

Nu har jag flyttat in min balansplatta till badrummet och står på den när jag borstar tänderna morron och kväll!