Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 07:15Slå inte skallen i badrumsporslinet då. Det kan ge fula sprickor.
Slå inte skallen i badrumsporslinet då. Det kan ge fula sprickor.
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 09:09Jag lovar att vara försiktig!
Jag lovar att vara försiktig!
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 09:23Jag köpte en balansplatta till jobbet i söndags. 299 spänn på stadium. Delat på 2 personer blev det väldigt billigt. 🙂
Jag köpte en balansplatta till jobbet i söndags. 299 spänn på stadium. Delat på 2 personer blev det väldigt billigt. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 1 February 2011, 09:44Vad blev det? C:a 150 spänn? (Gissning)
Vad blev det? C:a 150 spänn? (Gissning)
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 09:46Blir det inte trångt med två på balansplattan?
Blir det inte trångt med två på balansplattan?
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 15:27150 spänn för en halv balansplatta låter sådär. Kan iofs ge extremt bra träning om man lyckas bemästra den. 😉
150 spänn för en halv balansplatta låter sådär. Kan iofs ge extremt bra träning om man lyckas bemästra den. 😉
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 17:01Jag har stått på plattan sammanlagt ca 1 tim idag, visserligen på hela. är faktiskt lite trött i fötterna. 🙂
Jag har stått på plattan sammanlagt ca 1 tim idag, visserligen på hela. är faktiskt lite trött i fötterna. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 February 2011, 19:48Jag har också köpt en balansplatta, jag använder den bara cirka 15 min när jag tittar på TV ibland, idag blev det 6 min som uppmjukning efter dagens långpass, lite och ofta tror jag är bäst.
Jag har också köpt en balansplatta, jag använder den bara cirka 15 min när jag tittar på TV ibland, idag blev det 6 min som uppmjukning efter dagens långpass, lite och ofta tror jag är bäst.
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 16:09Står ni "bara" på den, eller gör ni övningar?
Står ni "bara" på den, eller gör ni övningar?
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 16:17Jag står och jobbar. Vickar lite fram och tillbaka ibland och står då och då på ett ben. Men inget superaktivt - fokus är på jobbet....
Jag står och jobbar. Vickar lite fram och tillbaka ibland och står då och då på ett ben. Men inget superaktivt - fokus är på jobbet....