Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 12:43MH: Naaa, utifrån mitt perspektiv som just nu får problem i hälfria plattissar men inte i tjockisar så blir min slutsats sån, ja. Låt säga som så här istället: 40 h/vecka på jobbet i dämpade men hälfria skor typ MBT tror jag gör mer än 3 x 180 excentriska
MH: Naaa, utifrån mitt perspektiv som just nu får problem i hälfria plattissar men inte i tjockisar så blir min slutsats sån, ja. Låt säga som så här istället: 40 h/vecka på jobbet i dämpade men hälfria skor typ MBT tror jag gör mer än 3 x 180 excentriska
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 12:48Börje: "Jag tror att LITE löpning barfota eller i VFF är bra både för att träna upp underben/fötter och för att lära sig ett löpsteg som ger mindre skador."
-det håller jag helt klart med om.
Börje: "Jag tror att LITE löpning barfota eller i VFF är bra både för att träna upp underben/fötter och för att lära sig ett löpsteg som ger mindre skador."
-det håller jag helt klart med om.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 12:49På jobbet är jag en socktaliban!
På jobbet är jag en socktaliban!
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 12:54På jobbet är jag Nike Free taliban.
På jobbet är jag Nike Free taliban.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 13:00Anders: Mitt mål är att först och främst klara av att springa en mara, sedan vill jag så klart göra en så bra tid som möjligt. Målet är sub 3 på sikt men jag är långt ifrån det nu. Dessutom vill jag pyssla med ultralöpning, det är det stora målet. Sen frå
Anders: Mitt mål är att först och främst klara av att springa en mara, sedan vill jag så klart göra en så bra tid som möjligt. Målet är sub 3 på sikt men jag är långt ifrån det nu. Dessutom vill jag pyssla med ultralöpning, det är det stora målet. Sen frå
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 13:11Anders: Jag siktar på min första mara nästa år och jag bytte helt till vff i april i år. Självklart kommer jag inte göra sub3 min första mara. En god vän sprang sin andra mara nu i juni och gjorde 3:24 iklädd vff. Det som var imponerande där var att han e
Anders: Jag siktar på min första mara nästa år och jag bytte helt till vff i april i år. Självklart kommer jag inte göra sub3 min första mara. En god vän sprang sin andra mara nu i juni och gjorde 3:24 iklädd vff. Det som var imponerande där var att han e
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 13:12Nike Free har jag bara till och från jobbet.
Nike Free har jag bara till och från jobbet.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 13:24Anna E: Jorå, det finns annat än solskenshistorier i barfotagruppen, och det är ju bra. Balanserat ska det vara, sa Bull.
Vad som orsakar en skada är ju i och för sig inte alltid så lätt att säga, utom när det är en ren olycka. I mitt fall laddade jag i
Anna E: Jorå, det finns annat än solskenshistorier i barfotagruppen, och det är ju bra. Balanserat ska det vara, sa Bull.
Vad som orsakar en skada är ju i och för sig inte alltid så lätt att säga, utom när det är en ren olycka. I mitt fall laddade jag i
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 13:26Asfalt: 13%
Grus: 50%
Gräs/Jord/Stig: 37%
..sprang 5km och inte 10km Magnus.. 🙂 Men visst lite mindre terräng än vad jag mindes.Själv har jag turen att kunna gå helt barfota på jobb (H)
Asfalt: 13%
Grus: 50%
Gräs/Jord/Stig: 37%
..sprang 5km och inte 10km Magnus.. 🙂 Men visst lite mindre terräng än vad jag mindes.
Själv har jag turen att kunna gå helt barfota på jobb (H)
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 13:59Varför MBT på jobbet och inte plattisar: Stengolv som mina trampdynor inte pallar med. Men finns det tjocka dämpade plattisar så helt OK för mig. En dag på sten i plimsoll går bra men mer än så då tar fötterna stryk.
Varför MBT på jobbet och inte plattisar: Stengolv som mina trampdynor inte pallar med. Men finns det tjocka dämpade plattisar så helt OK för mig. En dag på sten i plimsoll går bra men mer än så då tar fötterna stryk.