Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 16:58Springa ett maratonlopp i 28-30 grader är nog inte optimalt, men jag menade att vid kortare sprinterlopp fungerar musklerna bäst i 28-30 grader. Så tex vid simdistanser på 100m och under borde det optimala vara en varm bassäng.
Springa ett maratonlopp i 28-30 grader är nog inte optimalt, men jag menade att vid kortare sprinterlopp fungerar musklerna bäst i 28-30 grader. Så tex vid simdistanser på 100m och under borde det optimala vara en varm bassäng.
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 22:47Ge dig!
Ge dig!
Quote from j sollerman on 19 November 2011, 22:49Ice man du är som en skidåkare som inte gillar snö...
Ice man du är som en skidåkare som inte gillar snö...
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 12:07Snö skall vara kall och vatten skall vara varmt 😉
Snö skall vara kall och vatten skall vara varmt 😉
Quote from j sollerman on 20 November 2011, 15:4927 grader är varmt
27 grader är varmt
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 17:27Och snart får vi höra att vattnet är för blött.
Och snart får vi höra att vattnet är för blött.
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 17:4728-30 grader är lagom för oss med lite fett på kroppen 😉 Har även simmat i en sjukgymnastikbassäng där det är 35 grader, riktigt skönt 🙂 Där skulle väl ni svettas ihjäl 😉
28-30 grader är lagom för oss med lite fett på kroppen 😉 Har även simmat i en sjukgymnastikbassäng där det är 35 grader, riktigt skönt 🙂 Där skulle väl ni svettas ihjäl 😉
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 17:51Aha, det är "bada" du håller på med
Aha, det är "bada" du håller på med
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 17:59eftersom jag pluggade i USA och jobba inom stål design är det svårt för mig att förklara detta på svenska, men jag ska försöka med min bäste swenglish...
Om du har tre olika ytor i ett rum, aluminium, träd och plast. Låtar alla stå på ett bord tills de
eftersom jag pluggade i USA och jobba inom stål design är det svårt för mig att förklara detta på svenska, men jag ska försöka med min bäste swenglish...
Om du har tre olika ytor i ett rum, aluminium, träd och plast. Låtar alla stå på ett bord tills de
Quote from j sollerman on 20 November 2011, 18:05Och när du skaffat den utrustningen kan du ta en bild och lägga upp så vi får se hur du ser ut 😉
Och när du skaffat den utrustningen kan du ta en bild och lägga upp så vi får se hur du ser ut 😉