Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 19:18Det är nyttigt att träna med små marginaler och folk runt om sig.
Man lär sig tänka även om man är trött och det stärker de med klena nerver.
Det är nyttigt att träna med små marginaler och folk runt om sig.
Man lär sig tänka även om man är trött och det stärker de med klena nerver.
Quote from Fredrik Nilsson on 8 April 2008, 19:21En annan fråga: vad använde du för kamera och var hade du den? På hjälmen?
En annan fråga: vad använde du för kamera och var hade du den? På hjälmen?
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 19:37Paparazzikameran Obscura
Paparazzikameran Obscura
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 19:50Det var en vanlig stillbildskamera (en tre år gammal Sony-modell) som kan ta kass videofilmning också. Höll den i handen bara.
Det var en vanlig stillbildskamera (en tre år gammal Sony-modell) som kan ta kass videofilmning också. Höll den i handen bara.
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 22:01HÄRLIGT PER!
Även en blind höna hittar ett korn och det måste vara skönt för dig också.
HÄRLIGT PER!
Även en blind höna hittar ett korn och det måste vara skönt för dig också.
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 22:16Per:
Hehehe, fingertecknen var nog bara vanliga V-tecken som killarna gjorde när de såg att jag tagit upp kameran...:D
Ska testa det där med att trampa samtidigt som jag bromsar fastän det låter knäppt... blir det bättre finlir så varför inte... 🙂
Per:
Hehehe, fingertecknen var nog bara vanliga V-tecken som killarna gjorde när de såg att jag tagit upp kameran...:D
Ska testa det där med att trampa samtidigt som jag bromsar fastän det låter knäppt... blir det bättre finlir så varför inte... 🙂
Quote from Ola Jarvi on 8 April 2008, 23:35David: Hur Hisingens CK kör i kantvind kommer du att få se på Hilleshögsloppet. (H)
Linus: Jag tycker mig se ett © i bilden från vår hemsida......
David: Hur Hisingens CK kör i kantvind kommer du att få se på Hilleshögsloppet. (H)
Linus: Jag tycker mig se ett © i bilden från vår hemsida......
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 06:52Jag står uppe vid ladan och studerar hur bra det fungerar.
Jag står uppe vid ladan och studerar hur bra det fungerar.
Quote from Mattias Johansson on 9 April 2008, 07:43David skrev:
>Hur kör Hisingen CK i kantvind?HCK har alltid medvind (t+) Och då blir det fart på Anne Mari 😉
David skrev:
>Hur kör Hisingen CK i kantvind?
HCK har alltid medvind (t+) Och då blir det fart på Anne Mari 😉
Quote from Ola Jarvi on 9 April 2008, 08:24David: Annars är det nog ok om du vill ligga med på rulle.
David: Annars är det nog ok om du vill ligga med på rulle.