Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBelgisk kedja
You need to log in to create posts and topics.

Med tanke på resultatet förra året så är inte Hisingen CK mitt första val.

Jag skall inte köra även om det finns påtryckningar om mitt deltagande i någon taktisk lösning.
Jag har en lååååååååång nedbrytningsfas fram till augusti innan premiären på tävlin

Hej Martin.

" Jag tycker mig se ett © i bilden från vår hemsida...... "

Då får du titta en gång till för det är (c) på bilderna, vad nu det kan betyda. Christer eller;)

Vänligen

P.

Oj vilken miss! 😉
När Christers mailadress står i bilden, så han är ju säkert redan tillfrågad om det var ok att låna bilderna.

Hej Martin.

"Oj vilken miss! "

Inte för att jag vill vara den, men i detta fall tror jag inte att det ska gnällas på Linus. Undrar vad Belgarna tycker om att någon svensk eller tex hch skulle hävda att de är upphovsmän (© ) till den belgiska kedjan 😉

Det var jädrar i mej en livsfarlig omkörning där tycker jag. 🙂

Nä inte uppfann vi belgisk kedja i hck!
Nog för att vi kan ta för oss i vissa lägen men så långt skulle inte ens vi sträcka oss. 😉
Det är "lånet" av bilden jag syfter på.

Hej Martin.

Vem har ni lånat bilden av då, kan man undra?

Vänligen

P.

Halloj Martin och alla andra!

Måste först bara rikta ett tack till dig Martin för en trevlig (men regnig) runda på Hallandsåsen på lägret...
Vidare känner jag Linus tämligen väl och om du finner att du vill att Linus ska ta bort animationen/bilden över

va glad att hck får lite reklam istället..

P. Jag tittade på den animeringen som fanns på den sida du lade ut.
När en bil kom så gick de till ett led. sedan drog sista mannen igång med att börja kedjan från längst bak, kalla mig petig, men jag hade hellre sett att han som ligger 2:an börja kedjan.