Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 18:47Jag får oftast ondare om jag går än springer 🙂
Jag får oftast ondare om jag går än springer 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 18:47Jag får oftast ondare om jag går än springer 🙂
Jag får oftast ondare om jag går än springer 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 21:32Vad menas med att träna bålstabiliteten?
Sist jag sprang försökte jag sätta fötterna efter Fredrikes bilder på hennes blogg och hade mindre ont under och efter min runda. Så tåhävningar och att sätta foten under mig med ett kortare steg verkade ju funka
Vad menas med att träna bålstabiliteten?
Sist jag sprang försökte jag sätta fötterna efter Fredrikes bilder på hennes blogg och hade mindre ont under och efter min runda. Så tåhävningar och att sätta foten under mig med ett kortare steg verkade ju funka
Quote from Catharina Brattlin on 26 October 2008, 21:46Här är bra information om benhinneinflammation, både om orsaker, symtom och behandling.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Benhinneinflammation
Här är bra information om benhinneinflammation, både om orsaker, symtom och behandling.
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 22:02Nja, bra och bra - förutom att den är seriös och välskriven så ser jag problem med innehållet. Så man skall nog inte lita mer på Wikipedia än på diskussionerna i en hyfsat seriös forumtråd, ungefär som här. Tipset om löpteknik är ju direkt felaktigt.
Nja, bra och bra - förutom att den är seriös och välskriven så ser jag problem med innehållet. Så man skall nog inte lita mer på Wikipedia än på diskussionerna i en hyfsat seriös forumtråd, ungefär som här. Tipset om löpteknik är ju direkt felaktigt.
Quote from Catharina Brattlin on 26 October 2008, 22:15Oj då! Förlåt då, Fredrika.
Jag ville bara visa att det finns differentialdiagnoser på benhinneinflammation. Dvs det man tror är en vanlig benhinneinflammation kan vara något annat.
Varför skulle den löptekniken vara fel? Jag rullar på yttersidan av hä
Oj då! Förlåt då, Fredrika.
Jag ville bara visa att det finns differentialdiagnoser på benhinneinflammation. Dvs det man tror är en vanlig benhinneinflammation kan vara något annat.
Varför skulle den löptekniken vara fel? Jag rullar på yttersidan av hä
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 22:16Har oxå fått problem med benhinnorna. Troligtvis eftersom jag var så korkad så jag ökade från ca 3 mil i veckan till att förra veckan klämma 5 mil.
Läser mycket om stretchning, och tåhävningar. Men blir inte klok på om man ska stretcha och köra tåhävninga
Har oxå fått problem med benhinnorna. Troligtvis eftersom jag var så korkad så jag ökade från ca 3 mil i veckan till att förra veckan klämma 5 mil.
Läser mycket om stretchning, och tåhävningar. Men blir inte klok på om man ska stretcha och köra tåhävninga
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 22:47Det finns inget att be om ursäkt för Sylvia. Jag ville bara lägga in en brasklapp mot vad du kallade "bra" information, det höll jag inte med om. I Wikipediaavsnittet "Förebyggande" så förekommer (till skillnad mot andra delar av artikeln) inte en enda no
Det finns inget att be om ursäkt för Sylvia. Jag ville bara lägga in en brasklapp mot vad du kallade "bra" information, det höll jag inte med om. I Wikipediaavsnittet "Förebyggande" så förekommer (till skillnad mot andra delar av artikeln) inte en enda no
Quote from Catharina Brattlin on 26 October 2008, 22:55OK, Fredrika! Inser att det finns många olika skolor i ämnet. Och jag är inte kunnig nog att våga säga att det ena är mer rätt än det andra. 🙂
OK, Fredrika! Inser att det finns många olika skolor i ämnet. Och jag är inte kunnig nog att våga säga att det ena är mer rätt än det andra. 🙂
Quote from Lotta Lindström on 26 October 2008, 22:57<Sussan verkade dessutom tolka mina (och andras) råd alldeles riktigt, med gott resultat
Till den milda grad att Fredrikas ord poppade upp i huvet när jag sprang till tåget häromdagen: "Korta steg, fotisättning under kroppen" 🙂
<Sussan verkade dessutom tolka mina (och andras) råd alldeles riktigt, med gott resultat
Till den milda grad att Fredrikas ord poppade upp i huvet när jag sprang till tåget häromdagen: "Korta steg, fotisättning under kroppen" 🙂