Quote from Daniel Jernebring on 14 March 2007, 18:01hurra! (hv)
hurra! (hv)
Quote from Funbeat user on 22 March 2007, 17:54Skönt att dina ben känns bättre. Kommer det onda tillbaka kan det lindra om man höjer upp fotändan i sängen något. Jag har haft både benhinneinflammation och hälseneinflammation när jag spelade fotboll aktivt. Att sova med benen något högre var ett råd ja
Skönt att dina ben känns bättre. Kommer det onda tillbaka kan det lindra om man höjer upp fotändan i sängen något. Jag har haft både benhinneinflammation och hälseneinflammation när jag spelade fotboll aktivt. Att sova med benen något högre var ett råd ja
Quote from Therese Woodhill on 22 March 2007, 18:30Egen erfrarenhet:
jag hade inflammation i båda mina ben när jag för måååånga årsen börjde jogga, jag vägde då 79kg men gick snabbt upp till 97 kilo och joggade lika fort för det. Men sen en dag hade jag så ont i framsidan på benen så jag höll på att svimm
Egen erfrarenhet:
jag hade inflammation i båda mina ben när jag för måååånga årsen börjde jogga, jag vägde då 79kg men gick snabbt upp till 97 kilo och joggade lika fort för det. Men sen en dag hade jag så ont i framsidan på benen så jag höll på att svimm
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 23:10Jag är i princip säker på att jag har benhinneinflammation jag också, men är det något man behöver få "diagnostiserat" eller vad man ska säga eller kan man "bota" det själv utan att liksom få det bekräftat att man verkligen har det?
Dessutom har jag haf
Jag är i princip säker på att jag har benhinneinflammation jag också, men är det något man behöver få "diagnostiserat" eller vad man ska säga eller kan man "bota" det själv utan att liksom få det bekräftat att man verkligen har det?
Dessutom har jag haf
Quote from antti5303@gmail.com on 27 May 2007, 10:54Du ska definitivt gå till en läkare/duktig sjukgymnast. Dom kan hjälpa dig med diagnos, träningsprogram och ev också skoråd.
Träning ska vara kul och leda till bättre hälsa och livskvalitet! Det verkar ju inte riktig så just nu.
Du ska definitivt gå till en läkare/duktig sjukgymnast. Dom kan hjälpa dig med diagnos, träningsprogram och ev också skoråd.
Träning ska vara kul och leda till bättre hälsa och livskvalitet! Det verkar ju inte riktig så just nu.
Quote from Bjarne Lewin on 27 May 2007, 11:12Ja! Det där med pengar är inte lätt om de verkligen inte räcker. Hoppas att du kan prioritera om så att du får råd med det du behöver för att kunna må bra i din kropp.
Läkarbesök och sjukgymnastik blir egentligen inte så dyrt. Vi har ett överkostnadsskyd
Ja! Det där med pengar är inte lätt om de verkligen inte räcker. Hoppas att du kan prioritera om så att du får råd med det du behöver för att kunna må bra i din kropp.
Läkarbesök och sjukgymnastik blir egentligen inte så dyrt. Vi har ett överkostnadsskyd
Quote from Therese Woodhill on 27 May 2007, 13:41Linda,
Av egen erfarenhet så får man ingen mirakel medicin till sin benhinneinflammation om man gåt till läakren och får det fastställt. Man får knapra antiinflammatoriska recepfria med.(jag gjorde det) och smöjde lite med en antiinflammatoriskgel också.
Linda,
Av egen erfarenhet så får man ingen mirakel medicin till sin benhinneinflammation om man gåt till läakren och får det fastställt. Man får knapra antiinflammatoriska recepfria med.(jag gjorde det) och smöjde lite med en antiinflammatoriskgel också.
Quote from Bjarne Lewin on 27 May 2007, 13:46Men om man har lånvariga problem (sedan ett år) med det ena knäet och begynnande problem med det andra + att man är nästan säker på att man har benhinneinflammation; I det läget är det verkligen hög tid att antingen gå till en läkare eller en duktig sjukg
Men om man har lånvariga problem (sedan ett år) med det ena knäet och begynnande problem med det andra + att man är nästan säker på att man har benhinneinflammation; I det läget är det verkligen hög tid att antingen gå till en läkare eller en duktig sjukg
Quote from Funbeat user on 27 May 2007, 19:53Fråga! om man har problem med benhinnorna kan det komma å gå under ett tränings pass ??
Fråga! om man har problem med benhinnorna kan det komma å gå under ett tränings pass ??
Quote from Urban Nilsson on 27 May 2007, 20:45Ja. Det kan försvinna under passet (cirkulationen i muskeln) och komma tillbaka (har gjort det för mig).
Benhinneinflammation är en valpsjukdom och försvinner efterhand om man inte sprungit så mycket förrut/ är i början av säsongen. Det är bara att bita
Ja. Det kan försvinna under passet (cirkulationen i muskeln) och komma tillbaka (har gjort det för mig).
Benhinneinflammation är en valpsjukdom och försvinner efterhand om man inte sprungit så mycket förrut/ är i början av säsongen. Det är bara att bita