Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 09:46Ledsen för lite otydligt språk, skrev inlägget från min iPhone innan läggdags och precis efter att jag gjort Ola:s övning 🙂
Ja, jag menar Ola:s övning, och det jag menar är att jag har kört övningen sedan Ola skrev om det här. Jag har svårt att förklar
Ledsen för lite otydligt språk, skrev inlägget från min iPhone innan läggdags och precis efter att jag gjort Ola:s övning 🙂
Ja, jag menar Ola:s övning, och det jag menar är att jag har kört övningen sedan Ola skrev om det här. Jag har svårt att förklar
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 09:49Innan jag provade denna övning så stretchade jag benhinnorna mycket för att lindra, har fortsatt att stretcha benhinnorna efter varje löppass i förebyggande syfte. Körde voltaren även voltaren gel men efter efterforskning på internet så visade det sig att
Innan jag provade denna övning så stretchade jag benhinnorna mycket för att lindra, har fortsatt att stretcha benhinnorna efter varje löppass i förebyggande syfte. Körde voltaren även voltaren gel men efter efterforskning på internet så visade det sig att
Quote from Ulrika Ekelund on 26 January 2012, 09:57Härligt Henrik! (t+)
Härligt Henrik! (t+)
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 23:10Kört den igår och idag, jag får ont/mjölksyra redan efter 20-30 sek, 5 min är jobbigt, men det går.
Kört den igår och idag, jag får ont/mjölksyra redan efter 20-30 sek, 5 min är jobbigt, men det går.
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 23:54Finns det egentligen något vedertaget sätt som botar benhinnor, förutom att låt bli att springa? Man ser lika många råd som det finns löpare.
Själv hade jag problem med beinhinnorna i 15 år, men blev av med det när jag slutade med inlägg och gick över ti
Finns det egentligen något vedertaget sätt som botar benhinnor, förutom att låt bli att springa? Man ser lika många råd som det finns löpare.
Själv hade jag problem med beinhinnorna i 15 år, men blev av med det när jag slutade med inlägg och gick över ti
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 18:41Jag tror det kan ligga en del sanning i det Johan Jönsson skriver, Jag har ett nytt arbete som verkar fresta på benhinnorna, jag trodde först det var stressfraktur men kunde snart utesluta det, jag provade det Johan skriver, och jag har kunnat fortsätta a
Jag tror det kan ligga en del sanning i det Johan Jönsson skriver, Jag har ett nytt arbete som verkar fresta på benhinnorna, jag trodde först det var stressfraktur men kunde snart utesluta det, jag provade det Johan skriver, och jag har kunnat fortsätta a
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 21:58Det var alltså Ola som skrev detta, jag citerade endast 🙂
Tredje dagen idag, skulle vara fantastiskt om detta fungerar, även fast jag antagligen inte kommer veta om det är just denna övning som kommer hjälpa mig eftersom jag inte får springa än på ett t
Det var alltså Ola som skrev detta, jag citerade endast 🙂
Tredje dagen idag, skulle vara fantastiskt om detta fungerar, även fast jag antagligen inte kommer veta om det är just denna övning som kommer hjälpa mig eftersom jag inte får springa än på ett t
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 01:40Ja, det stämmer, jag blandade ihop namnen, men böja upp tårna verkar bra, jag har inte gjort det 5 minuter, utan bara en liten stund då och då, mest på jobbet när jag kännt av benhinnorna, jag står upp och kör en transportkärra (åker på den) jag får spjär
Ja, det stämmer, jag blandade ihop namnen, men böja upp tårna verkar bra, jag har inte gjort det 5 minuter, utan bara en liten stund då och då, mest på jobbet när jag kännt av benhinnorna, jag står upp och kör en transportkärra (åker på den) jag får spjär
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 22:47Ola, hur kom du på denna övningen förresten?
Ola, hur kom du på denna övningen förresten?
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 19:03(t+) för sådana hjälpsamma vänner.
(t+) för sådana hjälpsamma vänner.