Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 14:15trycka i sig en drink på 2dl minimjölk ihopmixat med 1dl havregryn när man kommer innan för dörren är ju ett sätt att kicka upp insulinet och ge musklerna den återhämtning de behöver.
För att sedan äta en välbehövlig lunch så att man kan leva även på efte
trycka i sig en drink på 2dl minimjölk ihopmixat med 1dl havregryn när man kommer innan för dörren är ju ett sätt att kicka upp insulinet och ge musklerna den återhämtning de behöver.
För att sedan äta en välbehövlig lunch så att man kan leva även på efte
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 14:27Kristina, du måste nog komma ur det där Facebook-beroendet?
Kristina, du måste nog komma ur det där Facebook-beroendet?
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 14:33Tack för tipset Mikael, men jag är ju pigg ju...... 😀
Tack för tipset Mikael, men jag är ju pigg ju...... 😀
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 14:54Du kanske inte behöver så mycket sömn Kristina? Sov dina föräldrar mycket? Att sömnbehovet är ärftligt kan man se här:
BILD:http://www.independent.co.uk/multimedia/archive/00233/pg-14-sleep-Rex_233372t.jpg
Du kanske inte behöver så mycket sömn Kristina? Sov dina föräldrar mycket? Att sömnbehovet är ärftligt kan man se här:
BILD:http://www.independent.co.uk/multimedia/archive/00233/pg-14-sleep-Rex_233372t.jpg
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 15:19😀 Dom lever och är pigga dom också.
😀 Dom lever och är pigga dom också.
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 17:29Oj vad många svar!
Ja, jag sover nog ganska bra. Många timmar (runt 8) men med två sparkande småbarn och en snarkande hund i sängen 🙂De senaste dagarna har jag druckit betydligt mer vatten timmarna efter passet och det känns faktiskt lite bättre! Hur m
Oj vad många svar!
Ja, jag sover nog ganska bra. Många timmar (runt 8) men med två sparkande småbarn och en snarkande hund i sängen 🙂
De senaste dagarna har jag druckit betydligt mer vatten timmarna efter passet och det känns faktiskt lite bättre! Hur m
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 17:45Ca 1½-2 liter tror jag,fast det är nog olika,jag dricker när jag är törstig!? Sen får man ju i sig vätska via kosten också,lätt att glömma det! Inget specielt efter en mil,kanske ett till två små glas vatten efteråt! Det låter inget vidare med en snarkan
Ca 1½-2 liter tror jag,fast det är nog olika,jag dricker när jag är törstig!? Sen får man ju i sig vätska via kosten också,lätt att glömma det! Inget specielt efter en mil,kanske ett till två små glas vatten efteråt! Det låter inget vidare med en snarkan
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 17:54Hmm...jag dricker betydligt mindre än så, har så svårt att få i mig vätska (förutom kaffe).
Hmm...jag dricker betydligt mindre än så, har så svårt att få i mig vätska (förutom kaffe).
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 18:17Jag har sett rekommendationer på 2-3 liter per dag, men vet inte om det stämmer! Kan du inte ha med dig en flaska ,och dricka lite då och då? Många bäckar små:-)
Jag har sett rekommendationer på 2-3 liter per dag, men vet inte om det stämmer! Kan du inte ha med dig en flaska ,och dricka lite då och då? Många bäckar små:-)
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 18:39Jo, jag vet ju att jag borde! Kommer dock inte ihåg det förrän jag blir supertörstig eller får huvudvärk 🙁
Jo, jag vet ju att jag borde! Kommer dock inte ihåg det förrän jag blir supertörstig eller får huvudvärk 🙁