Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 09:50Men då ska man inte göra som jag. parkera på anvisad plats somi mitt fall blev på gräset vid båtvarvet, alltså fel sida rödljusen. Tog en timme att komma upp på vägen.
Men då ska man inte göra som jag. parkera på anvisad plats somi mitt fall blev på gräset vid båtvarvet, alltså fel sida rödljusen. Tog en timme att komma upp på vägen.
Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 18:35Jag kom dit runt 1045 och väntade gott och väl en timme, i en synnerligen kaotisk "kö". Busstransporterna till och från Lidingövallen är idag ett totalt haveri som arrangören borde skämmas ögonen ur sig för. Det förstör verkligen upplevelsen av ett i övri
Jag kom dit runt 1045 och väntade gott och väl en timme, i en synnerligen kaotisk "kö". Busstransporterna till och från Lidingövallen är idag ett totalt haveri som arrangören borde skämmas ögonen ur sig för. Det förstör verkligen upplevelsen av ett i övri
Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 18:52Jo, att gå funkar ju, om man känner att man orkar det efter loppet. Att ta lokalbuss funkar ju också om bara några gör det. Även att ta bilen funkar ju, men bara för att litet fåtal i så fall.
Grejen är ju att om man erbjuder gratisbussar så ska de funge
Jo, att gå funkar ju, om man känner att man orkar det efter loppet. Att ta lokalbuss funkar ju också om bara några gör det. Även att ta bilen funkar ju, men bara för att litet fåtal i så fall.
Grejen är ju att om man erbjuder gratisbussar så ska de funge
Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 19:25Tror vi kom strax före elva, hyfsat ordnad kö och inom fem minuter var vi på bussen.
Tror vi kom strax före elva, hyfsat ordnad kö och inom fem minuter var vi på bussen.
Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 19:53Intressant att läsa svaren. Jag noterar att:
10:30 - En kvarts kö.
10:45 - En timmes kö
10:55 - Fem minuters köHur går det ihop? Känns som om det KAN ha varit så att det kom en enorm mängd människor mellan 10:30 och 10:45 så väntetiden ökade från 15 ti
Intressant att läsa svaren. Jag noterar att:
10:30 - En kvarts kö.
10:45 - En timmes kö
10:55 - Fem minuters kö
Hur går det ihop? Känns som om det KAN ha varit så att det kom en enorm mängd människor mellan 10:30 och 10:45 så väntetiden ökade från 15 ti
Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 19:53Edit, de som kom 10 minuter TIDIGARE.
Edit, de som kom 10 minuter TIDIGARE.
Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 19:58Håller med Ingmari, jag ville absolut inte gå. Tiggde om lift med två bilar men dom var fulla, innan jag gav upp och började gå. Brukar det komma ut ngn enkät till de som sprungit? Annars får vi väl mailbomba arrangörerna....
Håller med Ingmari, jag ville absolut inte gå. Tiggde om lift med två bilar men dom var fulla, innan jag gav upp och började gå. Brukar det komma ut ngn enkät till de som sprungit? Annars får vi väl mailbomba arrangörerna....
Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 19:59Jag var bara och tittade på loppet och kom till Ropsten strax efter 13 och då gick jag rakt på en bss. På vägen hem var det värre, kön till gratisbussen startade nästan precis efter man lämnat målområdet. Så vi gick in lite längre promenad förbi mässområd
Jag var bara och tittade på loppet och kom till Ropsten strax efter 13 och då gick jag rakt på en bss. På vägen hem var det värre, kön till gratisbussen startade nästan precis efter man lämnat målområdet. Så vi gick in lite längre promenad förbi mässområd
Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 21:59Tunnelbanan som anlände 08:24 hade nog nästan alla MK15-löpare med sig. Tog 40 minuter att komma på bussen, även om jag såg några som kom nästan en halvtimme senare och helt sonika gick förbi större delen av kön och väntade nog inte mer än 10 minuter.
Tunnelbanan som anlände 08:24 hade nog nästan alla MK15-löpare med sig. Tog 40 minuter att komma på bussen, även om jag såg några som kom nästan en halvtimme senare och helt sonika gick förbi större delen av kön och väntade nog inte mer än 10 minuter.
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 14:21Man blir ju inte jättesugen på att vara med nästa år när man läser här om bussarna. För mig som bara var banfunktionär gick det smidigt fram och tillbaka, kan ha att göra med att jag var där före 8 och åkte hem kring 18. Men ska man springa så kommer man
Man blir ju inte jättesugen på att vara med nästa år när man läser här om bussarna. För mig som bara var banfunktionär gick det smidigt fram och tillbaka, kan ha att göra med att jag var där före 8 och åkte hem kring 18. Men ska man springa så kommer man