Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBussarna till Lidingöloppet
You need to log in to create posts and topics.

Själva löpningen på Lidingöloppet tycker även jag fortfarande är roligt och banan är vacker.
Men det är till och från loppet, allt runt. Man får inte plats, bron är ett nålsöga som inte går att göra något åt.
Men fler människor vill dom ha dit. Utan att e

Eller parkera innan rödljusen som jag 😀

Som sagt, en del väntade ganska kort tid... och det hade inte särskilt mycket att göra med hur många som stod i kö. Snarare en funktion av ett rörigt kösystem.

För mig låg egentligen problemet på hotellet som inte serverade frukost innan 07:00. Hade de börjat servera 06:30 hade jag inte haft några problem med att vänta en halvtimme på bussen.

Kunde du inte bett om "early breafast" då? Det gör jag ofta när det är lopp etc har aldrig varit några problem. Ibland sätter de inte fram hela buffén men iaf mesta av det man själv vill ha.

Nja, några mackor i en påse var vad de kunde åstadkomma innan 7. Jag vill allt ha lite gröt och kaffe också. Sen skulle det ju ändå räcka, eftersom vi skulle hinna ut till Ropsten 08:09 men en buss var sen så vi missade anslutningen vid slussen. Äh, det g

Busstransporten var katastrofal... Jag stod still i 30 min på samma ställe sen gick jag före alla som så många andra gjorde för att jag startade i första grupp.
Det var en riktigt tråkig uppladdning där man fick ett onödigt stressmoment i det hela.

Hur s

Jag kom dit ca 10:40, kön såg ok ut. Växte snabbt då inga bussar kom. Efter en halvtimme hade vi som fint stod och köade kommit ungefär ingenstans. Stod i "kön" ytterligare en kvart innan jag vände på klacken och tog 30k på hemmaplan istället. Orkade inte

Hoppas ni också klagade i enkäten dom skickat ut. Det gjorde jag. Ordentligt.....

Absolut!!!!!