Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 14:53Själva löpningen på Lidingöloppet tycker även jag fortfarande är roligt och banan är vacker.
Men det är till och från loppet, allt runt. Man får inte plats, bron är ett nålsöga som inte går att göra något åt.
Men fler människor vill dom ha dit. Utan att e
Själva löpningen på Lidingöloppet tycker även jag fortfarande är roligt och banan är vacker.
Men det är till och från loppet, allt runt. Man får inte plats, bron är ett nålsöga som inte går att göra något åt.
Men fler människor vill dom ha dit. Utan att e
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 16:25Eller parkera innan rödljusen som jag 😀
Eller parkera innan rödljusen som jag 😀
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 18:35Som sagt, en del väntade ganska kort tid... och det hade inte särskilt mycket att göra med hur många som stod i kö. Snarare en funktion av ett rörigt kösystem.
Som sagt, en del väntade ganska kort tid... och det hade inte särskilt mycket att göra med hur många som stod i kö. Snarare en funktion av ett rörigt kösystem.
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 23:17För mig låg egentligen problemet på hotellet som inte serverade frukost innan 07:00. Hade de börjat servera 06:30 hade jag inte haft några problem med att vänta en halvtimme på bussen.
För mig låg egentligen problemet på hotellet som inte serverade frukost innan 07:00. Hade de börjat servera 06:30 hade jag inte haft några problem med att vänta en halvtimme på bussen.
Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 07:09Kunde du inte bett om "early breafast" då? Det gör jag ofta när det är lopp etc har aldrig varit några problem. Ibland sätter de inte fram hela buffén men iaf mesta av det man själv vill ha.
Kunde du inte bett om "early breafast" då? Det gör jag ofta när det är lopp etc har aldrig varit några problem. Ibland sätter de inte fram hela buffén men iaf mesta av det man själv vill ha.
Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 07:42Nja, några mackor i en påse var vad de kunde åstadkomma innan 7. Jag vill allt ha lite gröt och kaffe också. Sen skulle det ju ändå räcka, eftersom vi skulle hinna ut till Ropsten 08:09 men en buss var sen så vi missade anslutningen vid slussen. Äh, det g
Nja, några mackor i en påse var vad de kunde åstadkomma innan 7. Jag vill allt ha lite gröt och kaffe också. Sen skulle det ju ändå räcka, eftersom vi skulle hinna ut till Ropsten 08:09 men en buss var sen så vi missade anslutningen vid slussen. Äh, det g
Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 14:08Busstransporten var katastrofal... Jag stod still i 30 min på samma ställe sen gick jag före alla som så många andra gjorde för att jag startade i första grupp.
Det var en riktigt tråkig uppladdning där man fick ett onödigt stressmoment i det hela.Hur s
Busstransporten var katastrofal... Jag stod still i 30 min på samma ställe sen gick jag före alla som så många andra gjorde för att jag startade i första grupp.
Det var en riktigt tråkig uppladdning där man fick ett onödigt stressmoment i det hela.
Hur s
Quote from Funbeat user on 5 October 2013, 18:06Jag kom dit ca 10:40, kön såg ok ut. Växte snabbt då inga bussar kom. Efter en halvtimme hade vi som fint stod och köade kommit ungefär ingenstans. Stod i "kön" ytterligare en kvart innan jag vände på klacken och tog 30k på hemmaplan istället. Orkade inte
Jag kom dit ca 10:40, kön såg ok ut. Växte snabbt då inga bussar kom. Efter en halvtimme hade vi som fint stod och köade kommit ungefär ingenstans. Stod i "kön" ytterligare en kvart innan jag vände på klacken och tog 30k på hemmaplan istället. Orkade inte
Quote from Funbeat user on 5 October 2013, 18:39Hoppas ni också klagade i enkäten dom skickat ut. Det gjorde jag. Ordentligt.....
Hoppas ni också klagade i enkäten dom skickat ut. Det gjorde jag. Ordentligt.....
Quote from Funbeat user on 5 October 2013, 18:42Absolut!!!!!
Absolut!!!!!