Quote from Funbeat user on 5 October 2013, 22:17Fast i Göteborg fungerar det ju inte heller. De senaste åren har det gått fortare att gå från Slottsskogsvallen till hotellbåten vid Nordstan än att köa till överfulla spårvagnar.
Det kanske bara är så att arrangörerna blir lite giriga och tar in fler lö
Fast i Göteborg fungerar det ju inte heller. De senaste åren har det gått fortare att gå från Slottsskogsvallen till hotellbåten vid Nordstan än att köa till överfulla spårvagnar.
Det kanske bara är så att arrangörerna blir lite giriga och tar in fler lö
Quote from Funbeat user on 5 October 2013, 22:30Håller med Annica i båda styckena 🙂
Sista gången jag sprang Göteborgsvarvet (och nu menar jag Sista) var det fullständigt kaos till och från området. Aldrig mer!Sen är just Lidingöloppet med sin bro som flaskhals redan för ett par år sedan för fullt.
Håller med Annica i båda styckena 🙂
Sista gången jag sprang Göteborgsvarvet (och nu menar jag Sista) var det fullständigt kaos till och från området. Aldrig mer!
Sen är just Lidingöloppet med sin bro som flaskhals redan för ett par år sedan för fullt.
Quote from Catharina Brattlin on 5 October 2013, 22:35Vi bor alltid i Mölndal och dit och "hem" fungerar allt perfekt. Lite byten i och för sig men ingen väntan att bråka om.
Det, tror jag, är den troligaste orsaken. Ungefär som skidorter, som inte har tillräckligt med liftsystem för att kunna serva alla sk
Vi bor alltid i Mölndal och dit och "hem" fungerar allt perfekt. Lite byten i och för sig men ingen väntan att bråka om.
Det, tror jag, är den troligaste orsaken. Ungefär som skidorter, som inte har tillräckligt med liftsystem för att kunna serva alla sk
Quote from Funbeat user on 6 October 2013, 07:17Dessutom går ju inte Lidingöbanan just nu heller så alla ska samsas om bussarna.
Jag hade gladeligen tagit en taxi till Ropsten jag fått tag i en där vid Lidingövallen, så det handlar inte om pengar för mig.
Tyvärr blir det kanske ännu värre nästa år om
Dessutom går ju inte Lidingöbanan just nu heller så alla ska samsas om bussarna.
Jag hade gladeligen tagit en taxi till Ropsten jag fått tag i en där vid Lidingövallen, så det handlar inte om pengar för mig.
Tyvärr blir det kanske ännu värre nästa år om
Quote from Funbeat user on 6 October 2013, 07:47Tror inte på att taxi hade gått bra det heller.
Nej springa eller bäst är att cykla hem därifrån.
Om jag ska dit nästa år så tar jag cykeln från Nynäs, om jag nu har bråttom 🙂
Tror inte på att taxi hade gått bra det heller.
Nej springa eller bäst är att cykla hem därifrån.
Om jag ska dit nästa år så tar jag cykeln från Nynäs, om jag nu har bråttom 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2013, 14:32Den delen som var gratis, dvs bussarna mellan Ropsten och Lidingövallen, verkr ju ha varit den del som fungerade sämst, jag har inte läst några klagomål på resten av SLs trafik, hur de bussarna skule bli bättre av att även resten av SLs trafik var gratis
Den delen som var gratis, dvs bussarna mellan Ropsten och Lidingövallen, verkr ju ha varit den del som fungerade sämst, jag har inte läst några klagomål på resten av SLs trafik, hur de bussarna skule bli bättre av att även resten av SLs trafik var gratis
Quote from Funbeat user on 7 October 2013, 10:11Varje år när jag sprungit stora lopp i Sthm så har jag tyckt att spärrarna i tunnelbanan fungerat måttligt faktiskt. Kanske för att jag kommit in till stan med pendel från Norra sidan stan? Då kommer man samtidigt med en hel del andra utsocknes som inte h
Varje år när jag sprungit stora lopp i Sthm så har jag tyckt att spärrarna i tunnelbanan fungerat måttligt faktiskt. Kanske för att jag kommit in till stan med pendel från Norra sidan stan? Då kommer man samtidigt med en hel del andra utsocknes som inte h
Quote from Funbeat user on 7 October 2013, 13:47Skriver under på Linglings synpunkt - gratis på SL handlar inte så mycket om pengar utan mer om flyt i flödet. Vid stora arrangemang som LL och liknande dräller det plötsligt av folk utan SL-kort och då blir det tvärstopp. Öppna upp spärrarna!
När jag sk
Skriver under på Linglings synpunkt - gratis på SL handlar inte så mycket om pengar utan mer om flyt i flödet. Vid stora arrangemang som LL och liknande dräller det plötsligt av folk utan SL-kort och då blir det tvärstopp. Öppna upp spärrarna!
När jag sk