Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 21:21Gundekalsongen är räddaren:)
Gundekalsongen är räddaren:)
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 23:06Även jag är inne på samma spår, dvs börja löpträna även vintertid. Så jag lånar tråden lite. Säg att förhållandet är svensk vinter -5 grader till en kanske 3 plus. Jag springer absolut inte längre tid än en timme. Snarare sträckor som tar mig runt 30 minu
Även jag är inne på samma spår, dvs börja löpträna även vintertid. Så jag lånar tråden lite. Säg att förhållandet är svensk vinter -5 grader till en kanske 3 plus. Jag springer absolut inte längre tid än en timme. Snarare sträckor som tar mig runt 30 minu
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 23:15Om det inte blåser kommer du inte att frysa.
Om det inte blåser kommer du inte att frysa.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 23:15Liksom Maria aktar jag mig noga för att bli för varm, hellre fryser jag första kilometern. Ikväll var det -5 grader och då kändes mina Puma sommartights helt lagom. Jag äger inga vintertights, men om det blir riktigt kallt kan jag ha Craft-understället un
Liksom Maria aktar jag mig noga för att bli för varm, hellre fryser jag första kilometern. Ikväll var det -5 grader och då kändes mina Puma sommartights helt lagom. Jag äger inga vintertights, men om det blir riktigt kallt kan jag ha Craft-understället un
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 00:05Idag körde jag med långa strumpor, craft boxers med vindskydd fram, Newline vår/höst tights (5-15 grader är de rekommerade för), kortärmad tröja under en Newline jacka som tyvärr inte andas så bra men funkar när det är minusgrader. Tunn mössa och vantar s
Idag körde jag med långa strumpor, craft boxers med vindskydd fram, Newline vår/höst tights (5-15 grader är de rekommerade för), kortärmad tröja under en Newline jacka som tyvärr inte andas så bra men funkar när det är minusgrader. Tunn mössa och vantar s
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 00:14-5 i dag och det gick utmärkt att springa i tunna Craft- skidtights utan underställ under. Ska mycket till innan jag fryser om benen. På överkroppen hade jag däremot underställ (craft) + funtions-tshirt + R90 vindjacka.
-5 i dag och det gick utmärkt att springa i tunna Craft- skidtights utan underställ under. Ska mycket till innan jag fryser om benen. På överkroppen hade jag däremot underställ (craft) + funtions-tshirt + R90 vindjacka.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 00:39Jag har också Craft vintertights = (L). Smidiga och håller mig lagom varm. De har något slags windstoppermaterial från midjan & ner till knäna på framsidan. Förrut blev jag alltid iskall på lårens framsida oavsett vad jag tog på mig.
Håller annars med; j
Jag har också Craft vintertights = (L). Smidiga och håller mig lagom varm. De har något slags windstoppermaterial från midjan & ner till knäna på framsidan. Förrut blev jag alltid iskall på lårens framsida oavsett vad jag tog på mig.
Håller annars med; j
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 01:05Jag tycker inte Crafts vintertights är så bra. Blir kall om rumpan i dem. Ångrar att jag inte köpta såna där tights med foder istället.
Jag tycker inte Crafts vintertights är så bra. Blir kall om rumpan i dem. Ångrar att jag inte köpta såna där tights med foder istället.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 01:10Mina Craft vintertights har fleecefoder på insidan...det trodde jag var vad som menades m vintertights, att de var lite tjockare/fodrade. Tydligen finns det flera varianter.
Mina Craft vintertights har fleecefoder på insidan...det trodde jag var vad som menades m vintertights, att de var lite tjockare/fodrade. Tydligen finns det flera varianter.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 01:27Ja, det verkar så. Har de fleecefoder och windstoppermaterial så är de nog perfekta, dina.
Ja, det verkar så. Har de fleecefoder och windstoppermaterial så är de nog perfekta, dina.