Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 16:08Jag håller ju på att spara som en tok till en resa så har inte köpt någonting extra till vinterlöpningen - första vintern jag springer utomhus.
Jag kör mina vanliga tunna löpartajts från Craft och ett par vindbyxor ovanpå från Soc (fick ett set i julklap
Jag håller ju på att spara som en tok till en resa så har inte köpt någonting extra till vinterlöpningen - första vintern jag springer utomhus.
Jag kör mina vanliga tunna löpartajts från Craft och ett par vindbyxor ovanpå från Soc (fick ett set i julklap
Quote from Olof Robertson on 4 January 2009, 17:16Sanna: jag fick sådana från Craft av min pojkvän i julklapp 🙂 Sprang med dom första gången i fredags, milen, och de var kanonsköna och perfekta. Runt minus 2° och strålande sol. Dock tycker jag dom är lite pösiga framtill, tycker du också det? Jag var t
Sanna: jag fick sådana från Craft av min pojkvän i julklapp 🙂 Sprang med dom första gången i fredags, milen, och de var kanonsköna och perfekta. Runt minus 2° och strålande sol. Dock tycker jag dom är lite pösiga framtill, tycker du också det? Jag var t
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 17:21Kan meddela att mina SOC har samma form. Super-super-tajta ben, trots XL-storlek men gott om utrymme runt arslet. Är det tänkt man ska springa med mamelucker under?
Kan meddela att mina SOC har samma form. Super-super-tajta ben, trots XL-storlek men gott om utrymme runt arslet. Är det tänkt man ska springa med mamelucker under?
Quote from Olof Robertson on 4 January 2009, 17:23Peter: ja man kan ju undra... mina är stl 36 och jag hade nog kunnat ha mindre eg, men kanske inte i benen iofs där är dom tighta, men ja fram runt grenen är det pösigt värre... Inte där bak dock, där får min ädla bakdel plats helt perfekt 😛
Peter: ja man kan ju undra... mina är stl 36 och jag hade nog kunnat ha mindre eg, men kanske inte i benen iofs där är dom tighta, men ja fram runt grenen är det pösigt värre... Inte där bak dock, där får min ädla bakdel plats helt perfekt 😛
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 17:26Appropå mamelucker så sprang jag "Årets sista långpass", alltså hela dagen i söndags i mina Asics vintertights och mina nyinköpta mameluckliknande craftsbyxor under. Alldeles lagom varm och go hela tiden. Hade också vanliga benvärmare utanpå tighsen och d
Appropå mamelucker så sprang jag "Årets sista långpass", alltså hela dagen i söndags i mina Asics vintertights och mina nyinköpta mameluckliknande craftsbyxor under. Alldeles lagom varm och go hela tiden. Hade också vanliga benvärmare utanpå tighsen och d
Quote from Lotta Lindström on 4 January 2009, 17:29Benvärmare är något jag behöver. Var får man tag på såna nuförtiden? Kan ju lära mig att sticka förstås men då kommer jag få ett par och 10-20 år sådär.
Benvärmare är något jag behöver. Var får man tag på såna nuförtiden? Kan ju lära mig att sticka förstås men då kommer jag få ett par och 10-20 år sådär.
Quote from Olof Robertson on 4 January 2009, 17:30Sara: benvärmare tycker jag dom har i var och varannan klädaffär nuförtiden, men i sportaffärerna kanske dom är lite bättre, är inte säker. Men som sagt, det finns överallt i princip 🙂
Sara: benvärmare tycker jag dom har i var och varannan klädaffär nuförtiden, men i sportaffärerna kanske dom är lite bättre, är inte säker. Men som sagt, det finns överallt i princip 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 17:30Finns i varenda klädaffär. Jag köpte mina på Lindex.
Det är alltså inga regelrätta träningsbenvärmare - men det funkade klockrent. Tror inte det är på noga eftersom dom är utanpå tighsen.
Finns i varenda klädaffär. Jag köpte mina på Lindex.
Det är alltså inga regelrätta träningsbenvärmare - men det funkade klockrent. Tror inte det är på noga eftersom dom är utanpå tighsen.
Quote from Lotta Lindström on 4 January 2009, 17:32Och där avslöjades det hur ofta jag handlar kläder. Får skylla på att jag är fattig student (#)
Och där avslöjades det hur ofta jag handlar kläder. Får skylla på att jag är fattig student (#)
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 17:35Sara: Benvärmare är i alla fall billiga. Annars kan du ta en gammal tröja och klippa av ärmarna - funkar också! 🙂
Sara: Benvärmare är i alla fall billiga. Annars kan du ta en gammal tröja och klippa av ärmarna - funkar också! 🙂