Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 18:41Där Lena har du en bra poäng.
Stackars dig om du i stället skulle se mig naken. 😉
Där Lena har du en bra poäng.
Stackars dig om du i stället skulle se mig naken. 😉
Quote from Stefan Kinberg on 6 March 2010, 19:03Jag reflekterar över att den här liksom många diskussioner spårar ur i en stil om vad (eller vem?) som är bäst respektive inte bäst, snarare än att diskussionen konvergerar till ngt som går att använda.
Uppenbart är att det finns massor av kunskap i stug
Jag reflekterar över att den här liksom många diskussioner spårar ur i en stil om vad (eller vem?) som är bäst respektive inte bäst, snarare än att diskussionen konvergerar till ngt som går att använda.
Uppenbart är att det finns massor av kunskap i stug
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 19:08IRL!
IRL!
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 19:37Peter.
Du skulle ha varit med på 80-talet.Nu är jag inte emot en massa vetenskapliga undersökningar, men nog var det trevligt att snacka skit under en 2-3 timmars lufs ( lär vi ju ha gjort - snackat skit alltså ) och sedan ta en matbit eller varför inte
Peter.
Du skulle ha varit med på 80-talet.
Nu är jag inte emot en massa vetenskapliga undersökningar, men nog var det trevligt att snacka skit under en 2-3 timmars lufs ( lär vi ju ha gjort - snackat skit alltså ) och sedan ta en matbit eller varför inte
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 19:40"Jag lyssnar nog hellre på någon som inte har ekonomisk vinning av att just jag går på hans kurs"
Finns det någon som håller gratis kurser i det här ämnet? Det hade naturligtvis bäst för plånboken.
"Jag lyssnar nog hellre på någon som inte har ekonomisk vinning av att just jag går på hans kurs"
Finns det någon som håller gratis kurser i det här ämnet? Det hade naturligtvis bäst för plånboken.
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 19:58Tor.
Funbeat är gratis.Här finns mängder av bra tips.
Går du på en föreläsning får du en persons åsikter,
här får du en hel drös personer som ej alltid tycker lika.Det är svårt att sovra, men är värt ett försök.
Det är häftigt att lyssna på folk som
Tor.
Funbeat är gratis.
Här finns mängder av bra tips.
Går du på en föreläsning får du en persons åsikter,
här får du en hel drös personer som ej alltid tycker lika.
Det är svårt att sovra, men är värt ett försök.
Det är häftigt att lyssna på folk som
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:16Blir man mindre trovärdig som lärare för att man tar betalt för kurser?
Hur är det med löparklubbarnas tränare, är det så att de kunnigaste är de som jobbar helt idéellt?
Blir man mindre trovärdig som lärare för att man tar betalt för kurser?
Hur är det med löparklubbarnas tränare, är det så att de kunnigaste är de som jobbar helt idéellt?
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:29Jag tycker man absolut ska lyssna på Colting, och på Ståhlbom, och på friidrottstränaren, och på folk här på funbeat! Och springa jättemycket! Det är precis lika tråkigt (och fel enligt min mening) att avfärda någon för att han/hon inte råkar ha en profes
Jag tycker man absolut ska lyssna på Colting, och på Ståhlbom, och på friidrottstränaren, och på folk här på funbeat! Och springa jättemycket! Det är precis lika tråkigt (och fel enligt min mening) att avfärda någon för att han/hon inte råkar ha en profes
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 08:34Fredrika G.
100K i veckan.
Det är inga större problem om man vill.
Att vilja är att kunna. (t+)Skador undviker man om man sätter just kvantitet före kvalitet.
Vill man bli bättre än bra då får man chansa med kvalitet = fart.
Då kommer skadorna.
Kvantit
Fredrika G.
100K i veckan.
Det är inga större problem om man vill.
Att vilja är att kunna. (t+)
Skador undviker man om man sätter just kvantitet före kvalitet.
Vill man bli bättre än bra då får man chansa med kvalitet = fart.
Då kommer skadorna.
Kvantit
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 08:40Hur ofta tränar du 100km/veckan, varannan?
Hur ofta tränar du 100km/veckan, varannan?