Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningColting vs. Ståhlbom
You need to log in to create posts and topics.

"Nu bor jag i Sjuntorp ( totalt okänt enligt Galenskaparna ) "
De stickar tydligen inte - fast jag har undrat var det ligger, liksom Sandnes ...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Johansson_&_Carlander

Inte för att detta är en folkomröstning men jag ger bifall till Lars, om än med uppmaningen att försöka springa i 180 steg per minut snarare än på framfoten.

Någonstans runt tio mil i veckan listade min kropp själv ut att landning på mellanfoten är bättr

Tor.
Människan är väldigt lättmanipulerad och jag får skrämselhicka av människor med mindre än 10 års erfarenheter av specifika området men med fin titel som påstår säg känna till "sanningen".

Lars. Helt rätt. Ju mer du springer desto större chans att hi

"...jag får skrämselhicka av människor med mindre än 10 års erfarenheter av specifika området men med fin titel som påstår säg känna till "sanningen"."

Har du lyssnat till Colting eller Stålbom - eller är det någon annan du avser?

Vem i Galenskaperna är

För mindre än en timme sedan skrev jag att jag skulle vilja lyssna på båda två.

Givetvis var det helt allmänt det gällde.

När jag började idrotta lyssnade jag helst till människor med kunskap som sedan i sin tur rekommenderade människor som kunde ännu m

"För mindre än en timme sedan skrev jag att jag skulle vilja lyssna på båda två."
Sorry, det missade jag. Vi får hoppas att det inte är fler som tror att du skriver om personerna som tråden handlar om.

Någon skrev:
Populistiskt ja, men tyvärr lyssnar ju folk hellre på en kändis än en superkunnig kille som forskat på riktigt i sportbiomekanik...

Därav mina inlägg.

Och om du träffade Marcus Stålbom tror jag inte att du skulle klassa honom som någon med "fin titel som påstår säg känna till sanningen".

Colting har jag aldrig träffat så honom kan jag inte uttala mig om.

Jag lyssnar nog hellre på någon som inte har ekonomisk vinning av att just jag går på hans kurs. Dock inget ont om någon av de båda.

Jag har träffat Colting, men jag har aldrig sett honom naken 😉