Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykelköp
You need to log in to create posts and topics.

Har Silva en fin Rumpa !?? *fundilerar*

🙂

Gnurf. En äkta cyklist hade förstått det här utan sidotankar. Jag har väl aldrig sagt något om Silvas rumpa är fin eller inte. Hur ska jag veta det eftersom jag alltid ligger före. Den rumpa som ligger först längtar man alltid efter vare sig den är fin el

Silva har säkert en fin rumpa. Hon cyklar ju mycket å sådär...å åker Vasalopp å allt sådant...sånt där som så att säga ofta formger rumpor på ett positivt sätt...:-)

Jepp. Och snart kör hon nog igång med riktiga knäböj också 😉

Gör Hon !?? Fräckt !!! Hon kommer ju att bli helt livsfarlig. Du kan inte knäppa en bild på någon tävling nu i sommar...å liksom maila mig den...kanske...!??

Kanske inte.

Var inte orolig. Hon dyker säkert upp på TV eller åtminstone omslaget till Cykla 😉

Annars kan du ju komma ned till det där loppet dom anordnar i Tierp 😉

*ler*
Jaaahörrni Grabbar... Ni får en att le iaf 🙂
Klart Ni ska komma till Tierp å Cykla.. då kan Ni ta Er en titt själva;-)

Nu ska jag iväg å träna.. Knäböj sa Ni...

Håller med om att bianci turkos är styggt fult. Men färgen har endå så liten betydelse för hastighet så vem bryr sig.

kolla in den här

http://www.utsidan.se/ddb/cykel/artiklar/658.htm

Innehåller en dåre som aldrig borde få vara ens i närheten av en bo

OK jag erkänner, jag gillar den där färgen, hundra ggr hellre den än svart, eller orange - fast jag vill fortfarande ha en rosa .... och maken tittar på mig at jag inte är klok när jag talar om den där ramen för var det 12 000 .... Han tycker jag får göra

Eftersom Bianchi är och förblir mitt favoritmärke måste jag stiga in och försvara det i denna Bianchi-bashing 😉

Bianchis färg Celeste är tradition ungefär som att Julens färg är röd och Påskens gul ... dvs inget man ändrar hur som helst.

Bianchi fore