Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 14:45Undrar hur fort han skulle sprungit 10km efteråt?
Undrar hur fort han skulle sprungit 10km efteråt?
Quote from ellen olsson on 8 August 2012, 14:49Om vi ska fortsätta med tveksamma jämförelser så körde Björn Andersson cykelsträckan på en Ironman på 3:58 (på 180km) för något år sedan. Han bröt förvisso efter drygt 25km på löpningen men han försöker verkligen utnyttja sin starka cykling även om det in
Om vi ska fortsätta med tveksamma jämförelser så körde Björn Andersson cykelsträckan på en Ironman på 3:58 (på 180km) för något år sedan. Han bröt förvisso efter drygt 25km på löpningen men han försöker verkligen utnyttja sin starka cykling även om det in
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 14:49Jag tror att han klarar det bättre än ifall någon triathlet skulle försöka hänga med och sedan springa efter sin.
Jag tror att han klarar det bättre än ifall någon triathlet skulle försöka hänga med och sedan springa efter sin.
Quote from Elias Engqvist on 8 August 2012, 14:51Om vi jämför med en ananas så hade väl Wiggins en bra bit över 50km/h i snitt på tempoloppet?
Om vi jämför med en ananas så hade väl Wiggins en bra bit över 50km/h i snitt på tempoloppet?
Quote from ellen olsson on 8 August 2012, 15:04Ananas?
Han har rätt mycket gemensamt med triatleter med tanke på sin fullständiga brist på stil och respekt för cykelsporten... 🙂
Ananas?
Han har rätt mycket gemensamt med triatleter med tanke på sin fullständiga brist på stil och respekt för cykelsporten... 🙂
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 15:17Bradleys (totala brist på) överkropp antyder att han inte skulle ligga så bra till efter simningen ... och med 10 kg mer på överkroppen kanske han vore lite mindre snabb i bergen ...
Bradleys (totala brist på) överkropp antyder att han inte skulle ligga så bra till efter simningen ... och med 10 kg mer på överkroppen kanske han vore lite mindre snabb i bergen ...
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 15:22Fast då var han snabb på banan.
Fast då var han snabb på banan.
Quote from Elias Engqvist on 8 August 2012, 17:46Äh, ananas, persika, plommon... jag bara tog en frukt i högen...
Äh, ananas, persika, plommon... jag bara tog en frukt i högen...
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 21:19Om vi skall prata frukt...
Det finns inga bra svenska cyklister som tävlar i Sverige för de klara bara att hålla ca 45km/h i snitt på en platt GP-bana i sex mil eller kortare (och då har de inte simmat innan och skall inte springa efter).
Orkar inte let
Om vi skall prata frukt...
Det finns inga bra svenska cyklister som tävlar i Sverige för de klara bara att hålla ca 45km/h i snitt på en platt GP-bana i sex mil eller kortare (och då har de inte simmat innan och skall inte springa efter).
Orkar inte let
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 21:26Det brukar vara viss skillnad på rycken mellan Cyklister och triathleter.
Det brukar vara viss skillnad på rycken mellan Cyklister och triathleter.