Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningDebutmarathonkompisar
You need to log in to create posts and topics.

Aldrig i livet att jag slänger den. Är ju det enda jag ser framimot när jag vet att den ligger väl nerpackad i väskan ihop med vatten bananer kexchklad, plåster, handuk, mobilen å allt annat man måste ha med sig på sin 5 km runda. ASG. Nä får räcka att j

Haha, Ola. Ja, snuset höjer ju pulsen iom att blodet snurrar trögare. Eller? Har jag fel? Nikotinets effekter.

Ska jag springa så här mkt och kontinuerligt så måste jag ha råd med bra löparskor. Skippar dosan för att ha råd med skorna =) Fattig student s

Bra gjort Erik. Att fimpa är bra gjort. Att sluta snusa tror jag dessvärre är svårare. Varför?

Usch, har också slutat röka för lääänge sen. När jag blev gravid med första barnet. Det var enkelt. Men att sluta snusa är ju ett helvete.

🙂

Ni kanske kan få inspiration av denna tråd: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=891356

Jag skall också springa min första marathon nästa år. Är anmäld till Stockholm Marathon, men funderar på om jag skall försöka mig på det i Kungsbacka, som går i April, det är ju nästan hemtrakter för min del.

Jag har inga tidsmål alls för de första gånge

grattis mikael.

Tackar så mycket Erik.

Du jobbar också på bra och det är kul att läsa dina inlägg här i trådarna, grymt bra med cigg-avslutet jag har också varit där.

Håller fullständigt med dej Ami,set är ett litet helsike att sluta snusa,problemet för min del är att jag tycker det är så jäkla gott,klart att det är jobbigt att sluta då.Skulle nog kännas som att bli av med en gammal vän. Hoppas inte du har rätt,att snu

Ja jag såg din fråga om mitt första marathon Ami....å det är nästan så att jag vill be om ursäkt att jag inkräktade på er egen tråd för någon dag sedan. Ville bara poängtera att fullföljandet kommer före tiden och att all vår början kan vara svår. Tror at