Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 21:14Det där beror väl på hur väl tränad man är och i vilket tempo som man har kört dom första ilen på liksom. Visst är det väl djävligt segt efter tre mil å kanske tre timmars löpning för de flesta....MEN har du varit överambitiös under den första delen så ka
Det där beror väl på hur väl tränad man är och i vilket tempo som man har kört dom första ilen på liksom. Visst är det väl djävligt segt efter tre mil å kanske tre timmars löpning för de flesta....MEN har du varit överambitiös under den första delen så ka
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 21:48Var det inte Kjell Erik Stål som sa: ju mer han tränande dest mer jävligt blev det sista milen
Var det inte Kjell Erik Stål som sa: ju mer han tränande dest mer jävligt blev det sista milen
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 22:18Kom ihåg, allt (nästan) sitter i huvudet. Om man övertygar sig att sista milen är jättetung så kommer den vara det men om man istället övertyger sig om att den kommer vara precis lagom SKÖNT seg så blir den det istället.
Kom ihåg, allt (nästan) sitter i huvudet. Om man övertygar sig att sista milen är jättetung så kommer den vara det men om man istället övertyger sig om att den kommer vara precis lagom SKÖNT seg så blir den det istället.
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 10:00Jag har anmält mig till jubileumsmaran och det blir min debut (tyckte det kunde vara kul eftersom jag är historiker). Jag har sprungit några halvmaror, och tycker att det ska bli kul att utmana mig själv. Säkert 40-årskris...
Jag har anmält mig till jubileumsmaran och det blir min debut (tyckte det kunde vara kul eftersom jag är historiker). Jag har sprungit några halvmaror, och tycker att det ska bli kul att utmana mig själv. Säkert 40-årskris...
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 20:47Ja nu blir det ju inga farthållare i Jubileums-marathonet men jag kommer väl likt förbannat att hålla samma tempo som om jag vore det liksom.
Underbart vacker mansperson i den övre medelåldern...ehe.....med gul kepa från Dubai och ett gult linne från Madr
Ja nu blir det ju inga farthållare i Jubileums-marathonet men jag kommer väl likt förbannat att hålla samma tempo som om jag vore det liksom.
Underbart vacker mansperson i den övre medelåldern...ehe.....med gul kepa från Dubai och ett gult linne från Madr
Quote from Elias Engqvist on 2 December 2011, 20:51Då kommer jag att ha som mål att slå dig (lite aggressivt kanske, men men...)
Då kommer jag att ha som mål att slå dig (lite aggressivt kanske, men men...)
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 20:58Ska bara meddela att mitt träningsmål blir att slå dig men jag lovar inget.
Ska bara meddela att mitt träningsmål blir att slå dig men jag lovar inget.
Quote from Elias Engqvist on 2 December 2011, 20:59Vilken "dig" menar du Camilla?
Vilken "dig" menar du Camilla?
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 20:59Hahaha...hjärtligt välkommen Christer...Å du ska veta att jag aldrig springer om någon efter 42 km. Är du före då så är du före i mål....lycka till!!
Ska du inte kuta Sätermaran så vi kan börja testa där...???
Hahaha...hjärtligt välkommen Christer...Å du ska veta att jag aldrig springer om någon efter 42 km. Är du före då så är du före i mål....lycka till!!
Ska du inte kuta Sätermaran så vi kan börja testa där...???
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 21:01Joooo ddåååå....Camilla ska piska skiten ur Christer....hehehe....Kul!
Joooo ddåååå....Camilla ska piska skiten ur Christer....hehehe....Kul!