Quote from Elias Engqvist on 2 December 2011, 21:04Nja, då orkar jag inte springa jubileumsmaran - jag är inte som du 🙂
Nja, då orkar jag inte springa jubileumsmaran - jag är inte som du 🙂
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 21:04Jag menade Kjell 🙂
Jag menade Kjell 🙂
Quote from Elias Engqvist on 2 December 2011, 21:06Ah, då är vi ett lag: C&C mot K. Moahaha!
Ah, då är vi ett lag: C&C mot K. Moahaha!
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 21:12(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 3 December 2011, 23:45Skulle det inte vara kul med en löpart-shirt med funbeatloggan på:-)? och kanske skulle det kanske kunna stå Marathondebutant på den också;)?
Kanske redan finns men jag kunde inte hitta den i funbeats butik.
Skulle det inte vara kul med en löpart-shirt med funbeatloggan på:-)? och kanske skulle det kanske kunna stå Marathondebutant på den också;)?
Kanske redan finns men jag kunde inte hitta den i funbeats butik.
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 22:26Så har kan vi förklara för de som ännu inte kommit på hur kul det kan vara att springa långt: http://www.xtranormal.com/watch/12227009/marathoner-vs-non-runner
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-happy093.gif
Så har kan vi förklara för de som ännu inte kommit på hur kul det kan vara att springa långt: http://www.xtranormal.com/watch/12227009/marathoner-vs-non-runner
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 23:28De är bra de där, Camilla! Drivs ju ganska duktigt även med Triathleterna i liknande klipp...
Hoppar med här som maradebutant och hoppas få lite inspiration av er andra. Lyckades göra milen på under 40 och halvmaran på under 1.30 2011. Har funderat på v
De är bra de där, Camilla! Drivs ju ganska duktigt även med Triathleterna i liknande klipp...
Hoppar med här som maradebutant och hoppas få lite inspiration av er andra. Lyckades göra milen på under 40 och halvmaran på under 1.30 2011. Har funderat på v
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 06:43Vilken kul tråd! 🙂 Jag ska också göra maradebut! Anmäld till 2 juni och det ska bli superkul!
Har bara sprungit 2 HM tidigare och det har gått superbra!Dessutom ska jag göra en Vansbro HalvIronman och jag är triathletrookie.
Det kommer att bli ett sp
Vilken kul tråd! 🙂 Jag ska också göra maradebut! Anmäld till 2 juni och det ska bli superkul!
Har bara sprungit 2 HM tidigare och det har gått superbra!
Dessutom ska jag göra en Vansbro HalvIronman och jag är triathletrookie.
Det kommer att bli ett sp
Quote from Funbeat user on 27 December 2011, 08:19Tänkte kolla av läget. Hur går det för er som tränar till nästa års sthlm maraton? Jag själv följer Anders Szalkais 4tim program. Tre veckor av programmet är ju nu avklarat,jag förstår ju att det blir betydligt tuffare framöver,men än så länge har det gåt
Tänkte kolla av läget. Hur går det för er som tränar till nästa års sthlm maraton? Jag själv följer Anders Szalkais 4tim program. Tre veckor av programmet är ju nu avklarat,jag förstår ju att det blir betydligt tuffare framöver,men än så länge har det gåt
Quote from Funbeat user on 27 December 2011, 12:39Jag följer också ett 4 timmars program på 26 veckor av szalkai som ligger upplagt här på funbeat. Måste säga att jag är otroligt motiverad och ser fram mot varenda träningspass som ligger inlagt i kalendern. Löpning är verkligen skitkul, synd att man inte
Jag följer också ett 4 timmars program på 26 veckor av szalkai som ligger upplagt här på funbeat. Måste säga att jag är otroligt motiverad och ser fram mot varenda träningspass som ligger inlagt i kalendern. Löpning är verkligen skitkul, synd att man inte