Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningDebutmarathonkompisar
You need to log in to create posts and topics.

Jag håller verkligen med dej.Jag är oxå grymt motiverad till vartenda träningspass.(änsålänge) kanske är bäst att tllägga. Jag har oxå fyra timmar som drömgräns,jag kommer däremot inte att bli besviken om tiden stannar runt 4,30. Man vet ju trots allt int

Jag har lagt in ett program som börjar i mitten av januari (J-maran). Har försökt streaka nu i december men det blev för mycket under julhelgen. Ska försöka komma i gång igen.

Jag jobbar på schema i vården, är det någon som gör det med? I programmen ligg

camilla, det är bara att flytta på "träningen" kör långpass på en vardag om det är så din ledighet ser ut.

ser bara till att du får vila en dag emellan och sånt.
gratis programmet på marathon.se är kanon bra, har använat av den både för 2010 och 2011 mar

Scheman är jättebra och jag tackar Anders Zalkai för hans olika upplägg till oss motionärer.

Men om man nu inte har möjlighet eller kanske inte vill träna efter ett löpschema, så är det ändå grymt bra att de finns. Man kan ju titta på de olika scheman,

Hej på er! Jag är tillbaka igen efter flera förkylningar som avlöst varandra. Idag startade jag marathonprogrammet med 6 km lätt distans. Lite halt, men det gick ok. Hur går det för andra som kört igång programmen?

Jag har också tänkt marathondebutera 2012- men dock lutar det mot HC Andersens mara i odense, danmark! Stockholm är fullt plus att det ligger dåligt i tid (man vill ju ha den långa, underbara sommaren på sig att träna!) 🙂 Blir intressant att följa denna

De ena tävlingen behöver ju inte utesluta den andra:-)

Oj, är det redan fullt på sthlm marathon? Måste kika in där. Isf måste jag sikta in mig på annat lopp. Har ju inte anmält mig ännu.

Än så länge funkar det bra att följa marathon.se träningsprogram. Tuffade igår på med 15km långdistans. Det kommer säkert bli betydligt tuffare nästa helg då man tydligen ska testa att springa i tänkt marafart, i mtt fall som följer 4tim programmet så inn

Anmäld till jubileumsmaran, debut på distansen för mig. Kan behöva lite kompisar i samma sits...Tänkte följa Szalkais 4-timmars program, även om jag kanske snarare får hoppas på en sluttid runt 4.30.