Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningDebutmarathonkompisar
You need to log in to create posts and topics.

Har du bra strumpor Jenny? Jag kör med löparstrumpor (t+)

@Camilla,
Du är inte dum, du! Nu fick du mig att tänka till! (H:)
Jag har normalt sett löparstrumpor, men på vintern har jag merinoullstrumpor som ej är löparstrumpor (snålhet...) och det är nog bara på vintern som jag får blodblåsor av skorna! Aha! (H)

Hi Hi! Jag har mina stunder 🙂

Jag har bara sprungit HM hittills men inga besvär från fötterna mer än att de är ömma. *säger peppar peppar och knackar i bordet*
Det där med skavsår från BH känns ju lite mer bekymmersamt och mer ont kan jag tänka mig.

Jag sprang enbart i bomullsstrumpor från HM mina första löparår. Tills förr året egentligen. Då upptäckte jag smartwools strumpor och nu springer jag i dem året runt. Tjocklek efter temperatur. Vissa är nog löparstrumpor, men jag har cykelstrumpor, hiking

Har precis bokat flyg och hotell. Phu! Det var nog i sista stund. Det fanns ju bara några rum kvar på varje hotell.

Detta ska bli såååååå roligt.

Hur det går med träningen? Halkade på en isfläck efter julen och kör nu sjukgymnastik och alternativtränin

Apropå bhproblematik. Jag såg av en händelse i någon av löpartidningarna,möjligen i Runners World att Magdalena Forsberg gjorde reklam för en bh som enligt henne håller måttet för tuffa träningspass. Ps,hittar jag artikeln igen så återkommer jag med märke

Godmorgon! Jag kände efter gårdagens långpass att det skulle vara kul att ha någon/några att träna tillsammans med,och då framförallt långpassen. Jag följer sthlm marathon.se 4tim program. Hör gärna av er om intresse finnes.

Ola: det underlättar nog om du skriver var i Sverige du håller hus när du springer. Av outgrundliga anledningar gissar jag på Stockholm 😉

Sorry Anna. Jag var nog inte tillräckligt vaken då jag skrev här tidigt idag på morgonen:-) Nu är jag vaken,och jag bor i Småland,Vetlandatrakten.

Är det bara min mara-träning som har stannat av?
Jag var igång väldigt bra med träningen före jul, men sedan började jag känna av en förkylning som aldrig bryter ut ordentligt, så jag går omkring och känner mig frusen och ruggig... Har även småbarn som sk