Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 12:01Jag är inte alltid motiverad till att köra ett löppass, men står det på schemat så är det bara att ge sig ut. Det hjälper iaf mig en hel del.
Jag har delat med mig av ett av Szalkais 26v pass (det med måltid 4h) här på FB, och har tränat efter det ett an
Jag är inte alltid motiverad till att köra ett löppass, men står det på schemat så är det bara att ge sig ut. Det hjälper iaf mig en hel del.
Jag har delat med mig av ett av Szalkais 26v pass (det med måltid 4h) här på FB, och har tränat efter det ett an
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 12:41Började min träning förra veckan, än så länge känns det OK men visst kommer det att komma dagar då jag bara vill lipa åt det hela. Träning är bra, det ska vi komma i håg och de dagar jag inte känner för det brukar jag tänka på att jag vill ha en bra dag d
Började min träning förra veckan, än så länge känns det OK men visst kommer det att komma dagar då jag bara vill lipa åt det hela. Träning är bra, det ska vi komma i håg och de dagar jag inte känner för det brukar jag tänka på att jag vill ha en bra dag d
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 16:26Hej igen! Som jag skrev tidigare har jag tänkt följa Anders Szalkais 4:00 program inför Jubileumsmaran, men jag tycker det var så korta pass i början så jag har redan frångått det. För mig är lite av vitsen med att testa maraton att slippa de där kortare
Hej igen! Som jag skrev tidigare har jag tänkt följa Anders Szalkais 4:00 program inför Jubileumsmaran, men jag tycker det var så korta pass i början så jag har redan frångått det. För mig är lite av vitsen med att testa maraton att slippa de där kortare
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 19:12Träning är träning....å lopp är lopp....Glöm inte det Anna. Jag brukar kuta så där en 7,30-tempo varje dag å långsammare åxå mina typ sex till åtta kilometrarna. Men drar det ihop sig till marathon då blir det runt 6,10/snittat över hela loppet å som du j
Träning är träning....å lopp är lopp....Glöm inte det Anna. Jag brukar kuta så där en 7,30-tempo varje dag å långsammare åxå mina typ sex till åtta kilometrarna. Men drar det ihop sig till marathon då blir det runt 6,10/snittat över hela loppet å som du j
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 22:31Precis Kjell.Träning och tävling ät liksom inte samma sak. Jag följer oxå 4tim programmet på maraton.se och jag tycker det varit bra upplägg med relativt lindrig start vad gäller löpta km i veckan.
Precis Kjell.Träning och tävling ät liksom inte samma sak. Jag följer oxå 4tim programmet på maraton.se och jag tycker det varit bra upplägg med relativt lindrig start vad gäller löpta km i veckan.
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 23:59Hm, du är inte ensam. Känner tyvärr inte till mirakelreceptet.
Hm, du är inte ensam. Känner tyvärr inte till mirakelreceptet.
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 19:54Va duktiga ni är som klarar att köra enligt visst program.
Jag skulle gärna hoppa på denna grupp men måste bara hitta lämplig mara att anmäla mig till. Har förstått att Stockholm maraton är fullt redan, annars hade det legat bra i tiden.
Sprang mitt län
Va duktiga ni är som klarar att köra enligt visst program.
Jag skulle gärna hoppa på denna grupp men måste bara hitta lämplig mara att anmäla mig till. Har förstått att Stockholm maraton är fullt redan, annars hade det legat bra i tiden.
Sprang mitt län
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 11:23Har fått ta en paus i träningsprogrammet pga en förkylning men jag vill gärna komma i gång igen även om jag inte känner att jag vill träna ännu. Kanske lika bra så.
Hur går det för er andra nu i kylan?
Har fått ta en paus i träningsprogrammet pga en förkylning men jag vill gärna komma i gång igen även om jag inte känner att jag vill träna ännu. Kanske lika bra så.
Hur går det för er andra nu i kylan?
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 12:42För mig går det bra, har klarat mig från sjukdomar men det kanske beror på att jag är "feg". Jag kör på löpbandet när det under 5 minus för att inte riskera nånting med luftrören. I morgon blir det långpass, 2 timmar på löpbandet vilket kräver starkt psyk
För mig går det bra, har klarat mig från sjukdomar men det kanske beror på att jag är "feg". Jag kör på löpbandet när det under 5 minus för att inte riskera nånting med luftrören. I morgon blir det långpass, 2 timmar på löpbandet vilket kräver starkt psyk
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 12:46Maran är fullbokad men den 28 februari ska dom ev släppa fler lediga platser. Så var uppmärksam så kanske du kan hugga en plats. =)
Maran är fullbokad men den 28 februari ska dom ev släppa fler lediga platser. Så var uppmärksam så kanske du kan hugga en plats. =)