Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 22:02Nääää då Mackan.....du håller då på med jogging...helt klart..! Kör på bara där i soffan typ..!
Nääää då Mackan.....du håller då på med jogging...helt klart..! Kör på bara där i soffan typ..!
Quote from Catharina Brattlin on 2 September 2012, 22:07Jag upplever att jag har löpning som fritidssysselsättning. Jag springer året om, i alla väder och på alla typer av underlag. Med skor, utan skor, snabbt (med mina mått mätt), långsamt och gör hyfsat många långlopp (halvmarathon och uppåt) varje år. Jag t
Jag upplever att jag har löpning som fritidssysselsättning. Jag springer året om, i alla väder och på alla typer av underlag. Med skor, utan skor, snabbt (med mina mått mätt), långsamt och gör hyfsat många långlopp (halvmarathon och uppåt) varje år. Jag t
Quote from Jonny Persson on 2 September 2012, 22:10Soffjogging alltså Kjelle!
Soffjogging alltså Kjelle!
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 22:12De som ägnar sig åt gång hur fort går dom så kallade vanliga och på elitnivå? Tittade på gångarna i OS och har för mig att de gick betydligt snabbare än många springer även de som räknar sig som snabba löpare. Att hänvisa att det skulle handla om hastighe
De som ägnar sig åt gång hur fort går dom så kallade vanliga och på elitnivå? Tittade på gångarna i OS och har för mig att de gick betydligt snabbare än många springer även de som räknar sig som snabba löpare. Att hänvisa att det skulle handla om hastighe
Quote from Jonny Persson on 2 September 2012, 22:14Världsrekordet i 20 km gång är 1:17:16.
Världsrekordet i 20 km gång är 1:17:16.
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 22:17Många joggare blir det,
Många joggare blir det,
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 22:58Alla joggar väl ibland, men om man inte gillar att säga det kan man väl säga att man lufsar eller lunkar i stället?
Alla joggar väl ibland, men om man inte gillar att säga det kan man väl säga att man lufsar eller lunkar i stället?
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 07:28Linda P: Att definitionsfrågan dyker upp gång på gång är rent mänskligt. Människan vill sortera, hitta mönster och på så sätt förstå sin omvärld. Två olika verb som beskriver två handlingar som påminner mycket om varandra, kräver en definitionsdiskussion
Linda P: Att definitionsfrågan dyker upp gång på gång är rent mänskligt. Människan vill sortera, hitta mönster och på så sätt förstå sin omvärld. Två olika verb som beskriver två handlingar som påminner mycket om varandra, kräver en definitionsdiskussion
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 07:38Linda P - Jag förstår 🙂
Linda P - Jag förstår 🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 07:42Vilka kloka svar ni alla kommer med. Jag känner mig ivf lite mer trygg i min definition av jogging vs. springa/löpträna nu och har kommit fram till att jag springer/löptränar men joggar lite lätt när jag värmer upp eller ska komma ner i tempo.
Det kanske
Vilka kloka svar ni alla kommer med. Jag känner mig ivf lite mer trygg i min definition av jogging vs. springa/löpträna nu och har kommit fram till att jag springer/löptränar men joggar lite lätt när jag värmer upp eller ska komma ner i tempo.
Det kanske