Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 21:21Utomlands så har man ju alltid kameran med sig....stannar å kollar in olika saker.. fotar lite olika finfina vyer....kutar på å.handlar frukostmaten å kanske sätter sig på en bänk utmed havet för att bara kolla när fiskebåtarna kommer in med den senaste f
Utomlands så har man ju alltid kameran med sig....stannar å kollar in olika saker.. fotar lite olika finfina vyer....kutar på å.handlar frukostmaten å kanske sätter sig på en bänk utmed havet för att bara kolla när fiskebåtarna kommer in med den senaste f
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 10:13Jogga eller springa... Igår var jag ute på en mysjoggingrunda i behagligt tempo för att inte tappa allt för mycket mellan feberiga dagar och en lätt förkylning som ligger i kroppen. Gissa om jag blev förvånad när min lätta joggingrunda gick på strax under
Jogga eller springa... Igår var jag ute på en mysjoggingrunda i behagligt tempo för att inte tappa allt för mycket mellan feberiga dagar och en lätt förkylning som ligger i kroppen. Gissa om jag blev förvånad när min lätta joggingrunda gick på strax under
Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 20:01Jag hade en liten idé om att om man stannar upp under passet och/eller byter till gång under vissa sträckor, då är det jogging. Om man springer oavbrutet utan att stanna, då är det löpning. Men det faller på att en del joggare faktiskt inte stannar under
Jag hade en liten idé om att om man stannar upp under passet och/eller byter till gång under vissa sträckor, då är det jogging. Om man springer oavbrutet utan att stanna, då är det löpning. Men det faller på att en del joggare faktiskt inte stannar under
Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 20:23Jag vet när jag idkar löpning eller joggar. Det känner jag. Fråga mig inte hur. 🙂
Jag vet när jag idkar löpning eller joggar. Det känner jag. Fråga mig inte hur. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 September 2012, 07:40Intervaller är då sannerligen inte joggning!
Intervaller är då sannerligen inte joggning!
Quote from Funbeat user on 15 September 2012, 10:00Precis som några har varit inne på så är det ju i så fall ultralöparna som ställer till problem. De både springer(joggar?) långsamt och stannar ibland för att äta en bit. Och Ultrajogging låter verkligen inget tilltalande.
Jag tror sociogenesen är boven
Precis som några har varit inne på så är det ju i så fall ultralöparna som ställer till problem. De både springer(joggar?) långsamt och stannar ibland för att äta en bit. Och Ultrajogging låter verkligen inget tilltalande.
Jag tror sociogenesen är boven
Quote from Funbeat user on 15 September 2012, 11:01Och bara för att virra till det ytterligare så går många av dom stora delar av loppen men det är ändå ultrelöpning. 🙂
Bara att släppa definitionen känns det som. 🙂
Och bara för att virra till det ytterligare så går många av dom stora delar av loppen men det är ändå ultrelöpning. 🙂
Bara att släppa definitionen känns det som. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 September 2012, 11:16Niklas - tycker det var en fullständigt klockren analys.
(t+)
Niklas - tycker det var en fullständigt klockren analys.
(t+)