Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelDiskussion med irriterad bilist
You need to log in to create posts and topics.

Är det frihetsutövningen du förklarar så förstår jag dig perfekt!

Det är den skit vi sitter i och på något sätt måste hantera!

Vi ska köra frihet? Där vi dör och inte saknar något? Spyr! En gång till eftersom jag ligger däckad i magsjuka.

Åberg,
Du verkar hålla med mig. Bra.

LLL,
Redan när jag skrev naturvetenskapligt misstänkte jag att någon skulle hänga upp sig på den termen. Men det som gör bollen till en boll måste jag nästan kalla för naturvetenskapligt (summan av bollens fysikaliska

Vi som vet rätt. Ska vi skapa ormgrop?

En prioritering av artens överlevnad skulle kunna ge helt märkliga konsekvenser i både tvångsavel och utrensningar. Ops, var har jag hört om det förut? I stort sett varje gång vi sett övergrepp på mänskligheten, så har det varit i en kollektivistisk anda

Hur löser vi nu stora problem?
En del i det är att inse att det inte kan vara total frihet!

Andreas, du glömmer argumenten till dina lösryckta påståenden och åsikter.

Fredrik, till dels håller jag kanske med dig, men jag är inte så säker på det.

Ett citat från tidigare i diskussionen:
"Det finns ingen anledning att vara bilismmotståndare för att sträva efter en annan miljöpåverkan, lösningen är inte att backa utveckli

Argument: Ett hållbart samhälle och leverne.

Åberg,
du är väl snarare motståndare till bilarnas vanligaste drivmedel? Eller menar du att det är själva grejen att transporteras runt i små plåtlådor som förstör? Jag är väldigt mycket för bilism men önskar att den på alla sätt blev mindre förstörande o

Fredrik - Avfärda saker är första steget i att inte förstå, eller kanske strunta i!
Jag är i samma hjul som du är och jag anpassar mig utefter hur det snurrar. Det är bara tragiskt att du och Lotta tycker det är så oerhört fantastiskt allt man ser runt ik