Quote from Sandra Näslund on 7 March 2010, 21:42*har plockat fram chipspåsen*
Vilken fantastisk diskussionsvändning från "arg bilist" till en frihetsexistentiellt gräl, men det är lite osjysst att ni är 2 mot en 1 så jag håller på den ensamma hjälten.
*har plockat fram chipspåsen*
Vilken fantastisk diskussionsvändning från "arg bilist" till en frihetsexistentiellt gräl, men det är lite osjysst att ni är 2 mot en 1 så jag håller på den ensamma hjälten.
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 21:54Ari, den ensamme, är det patrioten, eller filosofen?
Ari, den ensamme, är det patrioten, eller filosofen?
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 22:011973 räknades 29% av världens länder som fria och 46% som ofria.
2009 räknades 46% av världens länder som fria och 22% som ofria.Så mycket och så snabbt förändras den stora bilden. Det är inte konstigt om så föränderliga tider kantas med avarter och tem
1973 räknades 29% av världens länder som fria och 46% som ofria.
2009 räknades 46% av världens länder som fria och 22% som ofria.
Så mycket och så snabbt förändras den stora bilden. Det är inte konstigt om så föränderliga tider kantas med avarter och tem
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 22:07Lite tankar & teorier bara......(H)
Citat: -Men miljöbilar är inte så miljövänliga som folk tror.....
Nej..att över huvudtaget kalla dom för "Miljöbilar", är ju bara ännu ett försäljnings knep.Men visst låter namnet miljöbil bra i dagens läge, då det är
Lite tankar & teorier bara......(H)
Citat: -Men miljöbilar är inte så miljövänliga som folk tror.....
Nej..att över huvudtaget kalla dom för "Miljöbilar", är ju bara ännu ett försäljnings knep.Men visst låter namnet miljöbil bra i dagens läge, då det är
Quote from Sandra Näslund on 7 March 2010, 22:08Den filosofiska frihetspatrioten?
Den filosofiska frihetspatrioten?
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 22:12Hoppas inte jag förstörde den tidigare diskussionen....:-)
Hoppas inte jag förstörde den tidigare diskussionen....:-)
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 22:43Tack Magnus för din sunda och nyanserade bild på denna diskussion. Jag tror inte du har dödat någon diskussion utan endast tillfört lite friska tankar. Visst har klimatet och miljön förändrats under årmiljonerna/-miljarderna och det kommer det att fortsät
Tack Magnus för din sunda och nyanserade bild på denna diskussion. Jag tror inte du har dödat någon diskussion utan endast tillfört lite friska tankar. Visst har klimatet och miljön förändrats under årmiljonerna/-miljarderna och det kommer det att fortsät
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 23:21jag tänkte på det där med fredriks frihetsundersökning.
som samhällsvetare bör du ju också ställa dig frågan vem som gjort den, varför dom gjort den och vad anser man vara frihet? frihet för dig och mig är ju inte samma sak som för en muslimsk man mellan
jag tänkte på det där med fredriks frihetsundersökning.
som samhällsvetare bör du ju också ställa dig frågan vem som gjort den, varför dom gjort den och vad anser man vara frihet? frihet för dig och mig är ju inte samma sak som för en muslimsk man mellan
Quote from Lena O on 7 March 2010, 23:301973 räknades 29% av världens länder som fria och 46% som ofria.
2009 räknades 46% av världens länder som fria och 22% som ofria.1973: Vad räknades den resterande 25% som?
2009: Vad räknades den resterande 32% som?
1973 räknades 29% av världens länder som fria och 46% som ofria.
2009 räknades 46% av världens länder som fria och 22% som ofria.
1973: Vad räknades den resterande 25% som?
2009: Vad räknades den resterande 32% som?
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 00:29Gazzahh!
Ahhh, just som jag tänkte markera diskussionen som ointressant ställer du en kul fråga! Vad skulle det vara bra för? 😉
Gazzahh!
Ahhh, just som jag tänkte markera diskussionen som ointressant ställer du en kul fråga! Vad skulle det vara bra för? 😉