Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 12:47medborgarnas sanna vilja 🙂
medborgarnas sanna vilja 🙂
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 13:47Gazzah, du har avslöjat mig. Jag måste erkänna att jag läser dessa inlägg mycket, mycket slarvigt. En och annan esoterisk detalj kan jag gott ha missat. Jag beklagar. Jag ska gå tillbaka och läsa allt grundligt.
Det började med en frisinnad bilist, sant?
Gazzah, du har avslöjat mig. Jag måste erkänna att jag läser dessa inlägg mycket, mycket slarvigt. En och annan esoterisk detalj kan jag gott ha missat. Jag beklagar. Jag ska gå tillbaka och läsa allt grundligt.
Det började med en frisinnad bilist, sant?
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 15:02Jag har inga problem med att ansvar är så personligt som möjligt och ligger på så låg nivå som möjligt (och är tydligt); men hävdar nog fortfarande att vissa projekt kräver en högre nivå. Att diktatorer gillar megalomana projekt, betyder inte heller att a
Jag har inga problem med att ansvar är så personligt som möjligt och ligger på så låg nivå som möjligt (och är tydligt); men hävdar nog fortfarande att vissa projekt kräver en högre nivå. Att diktatorer gillar megalomana projekt, betyder inte heller att a
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 15:17Fredrik N.
Jag kände faktiskt inte till the Freedom House så tack för upplysningen. Intressant.
Fredrik N.
Jag kände faktiskt inte till the Freedom House så tack för upplysningen. Intressant.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 15:49Jag vet inte vad ett megalomana projekt är för något.
Kanske anses utvecklingsstörd....men kan jag få en förklaring?
Jag vet inte vad ett megalomana projekt är för något.
Kanske anses utvecklingsstörd....men kan jag få en förklaring?
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 16:03Pyramider och OS-arenor.
Pyramider och OS-arenor.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 16:30Storhetsvansinniga, överdrivet storslagna.
Storhetsvansinniga, överdrivet storslagna.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 16:59Aha! Tackar!
Men då kan man ju tycka att de megalomala inriktningarna är lite rätt? Vi skapar vår frihet utefter hur dessa regler skapar gränser till höger och vänster.
Aha! Tackar!
Men då kan man ju tycka att de megalomala inriktningarna är lite rätt? Vi skapar vår frihet utefter hur dessa regler skapar gränser till höger och vänster.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 17:01Jag blir bara trött och förbannad på frihetsförespråkare i Sverige. :@
Sverige och många andra västländer har ett extremt öppet samhälle, toleransen är väldigt hög, vi har det väldigt bra här jämfört med hur det har sett ut tidigare och hur många andra mä
Jag blir bara trött och förbannad på frihetsförespråkare i Sverige. :@
Sverige och många andra västländer har ett extremt öppet samhälle, toleransen är väldigt hög, vi har det väldigt bra här jämfört med hur det har sett ut tidigare och hur många andra mä
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 17:11På något sätt finner jag det olustigt att frihetssträvan upplevs som ett större hot än förespråkande av mer tvång och ofrihet.
De som däremot tycker att det råder precis lagom mycket tvång/frihet anser jag vara rätt lustiga.
Och detta oavsett i vilket la
På något sätt finner jag det olustigt att frihetssträvan upplevs som ett större hot än förespråkande av mer tvång och ofrihet.
De som däremot tycker att det råder precis lagom mycket tvång/frihet anser jag vara rätt lustiga.
Och detta oavsett i vilket la