Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 08:32Häftigt att du blivit så inbiten Franz!
Häftigt att du blivit så inbiten Franz!
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 08:40Ja nu planerar jag att köpa mig en racer och sy dit fickor bak på min Hammarbytröja så att det blir en riktig cykeltröja. Allt tack vare Glan runt för några år sedan.
Tack för hjälpen AndrewPå väg ner mot Gränna så hade någon i publiken skojat med att
Ja nu planerar jag att köpa mig en racer och sy dit fickor bak på min Hammarbytröja så att det blir en riktig cykeltröja. Allt tack vare Glan runt för några år sedan.
Tack för hjälpen Andrew
På väg ner mot Gränna så hade någon i publiken skojat med att
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 10:14Ken - håller med. Ibland undrade man om arrangören varit nykter när de ställt ut konerna...
Ken - håller med. Ibland undrade man om arrangören varit nykter när de ställt ut konerna...
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 10:55I motionslopp ska trafikreglerna följas. Gäller inte regeln om att hålla avstånd till framförvarande fordon, även cyklister?
Bara undrar... 🙂
I motionslopp ska trafikreglerna följas. Gäller inte regeln om att hålla avstånd till framförvarande fordon, även cyklister?
Bara undrar... 🙂
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 11:08Egentligen borde så vara fallet! Men jag tycker att både ett och hundra brott mot trafikförordningen skedde med polisens goda minne. Undrar hur många brott vi gjorde oss skyldiga till samtidigt som en polic-MC lotsade oss genom diverse städer.
Egentligen borde så vara fallet! Men jag tycker att både ett och hundra brott mot trafikförordningen skedde med polisens goda minne. Undrar hur många brott vi gjorde oss skyldiga till samtidigt som en polic-MC lotsade oss genom diverse städer.
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 11:14Poliseskort och korteger har dispens och flaggvakter kommer före trafikregler.
Poliseskort och korteger har dispens och flaggvakter kommer före trafikregler.
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 11:29Vad gäller det där med grupper som skriker "håll höger" eller liknande så tyckte jag det fungerade bättre på VR i år än under HalvVättern förra året i alla fall, sedan vet jag inte om det berodde på mer mental förberedelse i år för mig eller att de höll e
Vad gäller det där med grupper som skriker "håll höger" eller liknande så tyckte jag det fungerade bättre på VR i år än under HalvVättern förra året i alla fall, sedan vet jag inte om det berodde på mer mental förberedelse i år för mig eller att de höll e
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 11:37Flaggvakter har tyvärr bara en "upplysande" funktion och kan i princip ignoreras.
Tack o lov vet inte Svensson om det.
Flaggvakter har tyvärr bara en "upplysande" funktion och kan i princip ignoreras.
Tack o lov vet inte Svensson om det.
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 11:39Varpå jag anser att varje organiserad klunga skall utrustas med sablar och inta >formation för att snabbt hugga sig igenom massan av idioter!
Varpå jag anser att varje organiserad klunga skall utrustas med sablar och inta >formation för att snabbt hugga sig igenom massan av idioter!
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 11:52Jag tror en sabel är en dålig idé. Dels så väger den för mycket, huggandet är inte särskilt aero och sedan blir vägbanan hal och ojämn för alla som kommer bakom dig i klungan.
Om "idioterna" irriterar dig så mycket Magnus kan du väl bara cykla någon anna
Jag tror en sabel är en dålig idé. Dels så väger den för mycket, huggandet är inte särskilt aero och sedan blir vägbanan hal och ojämn för alla som kommer bakom dig i klungan.
Om "idioterna" irriterar dig så mycket Magnus kan du väl bara cykla någon anna