Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 14:34Någon gång för många år sen testade jag en veckas fasta.
Jag skulle definitivt INTE ha velat utföra nån form av fysisk ansträngning under den tiden.Jag mådde inte annars heller bra av fastandet (trött och irriterad, ständig huvudvärk), så jag gör nog al
Någon gång för många år sen testade jag en veckas fasta.
Jag skulle definitivt INTE ha velat utföra nån form av fysisk ansträngning under den tiden.
Jag mådde inte annars heller bra av fastandet (trött och irriterad, ständig huvudvärk), så jag gör nog al
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 14:34... det bidde en dublett ...
... det bidde en dublett ...
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 14:52Tack för alla svar. Det räcker för min del nu. Det bästa var nog att få veta att det INTE bildas plack i tarmarna. Det är annars en ganska utbredd uppfattning. Jag kanske skulle benämnt det som beläggning istället.
Tack för alla svar. Det räcker för min del nu. Det bästa var nog att få veta att det INTE bildas plack i tarmarna. Det är annars en ganska utbredd uppfattning. Jag kanske skulle benämnt det som beläggning istället.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 14:53Nyfiken i en strut undrar ju förståss vad du kommit fram till? Ska du testa fasta eller köra som vanligt? 🙂
Nyfiken i en strut undrar ju förståss vad du kommit fram till? Ska du testa fasta eller köra som vanligt? 🙂
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 15:00Jag är inte mycket för självplågeri så det blir nog ingen fasta innan loppet.
Möjligen blir det en kortare fasteperiod efter det. Först ska jag läsa på om tarmludd, candidasvamp, tungmetaller och de förmodade beläggningarna och annat som sägs sitta fast
Jag är inte mycket för självplågeri så det blir nog ingen fasta innan loppet.
Möjligen blir det en kortare fasteperiod efter det. Först ska jag läsa på om tarmludd, candidasvamp, tungmetaller och de förmodade beläggningarna och annat som sägs sitta fast
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 15:06Låter klokt, mer fakta är aldrig fel. Hoppas det går kanonbra nu på loppet!
Låter klokt, mer fakta är aldrig fel. Hoppas det går kanonbra nu på loppet!
Quote from Pernilla Liljegren on 30 August 2010, 15:16Jag vågar med viss bestämdhet hävda att det inte bildas beläggningar heller.
Jag vågar med viss bestämdhet hävda att det inte bildas beläggningar heller.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 15:24Louise: Man undrar hur så många i ens omgivning kan veta så mycket om saker som är fel. Verkar vid lite ytlig undersökning på nätet vara mest personer med anknytning till de så kallade "alternativa behandlingsmetoder" som hävdar att det bildas plack. Själ
Louise: Man undrar hur så många i ens omgivning kan veta så mycket om saker som är fel. Verkar vid lite ytlig undersökning på nätet vara mest personer med anknytning till de så kallade "alternativa behandlingsmetoder" som hävdar att det bildas plack. Själ
Quote from Pernilla Liljegren on 30 August 2010, 15:24Alltså, rensade rör eller ej så fastnar inte saker där....
Alltså, rensade rör eller ej så fastnar inte saker där....
Quote from Pernilla Liljegren on 30 August 2010, 15:25Tomas - ja, det brukar vara alternativa "rörelser" eller vad man ska säga som hävdar det, såvitt jag vet.... Jag har aldrig hört någon från "skolmedicinen" hävda något liknande i alla fall.
Tomas - ja, det brukar vara alternativa "rörelser" eller vad man ska säga som hävdar det, såvitt jag vet.... Jag har aldrig hört någon från "skolmedicinen" hävda något liknande i alla fall.