Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFasta innan halvmara
You need to log in to create posts and topics.

Någon gång för många år sen testade jag en veckas fasta.
Jag skulle definitivt INTE ha velat utföra nån form av fysisk ansträngning under den tiden.

Jag mådde inte annars heller bra av fastandet (trött och irriterad, ständig huvudvärk), så jag gör nog al

... det bidde en dublett ...

Tack för alla svar. Det räcker för min del nu. Det bästa var nog att få veta att det INTE bildas plack i tarmarna. Det är annars en ganska utbredd uppfattning. Jag kanske skulle benämnt det som beläggning istället.

Nyfiken i en strut undrar ju förståss vad du kommit fram till? Ska du testa fasta eller köra som vanligt? 🙂

Jag är inte mycket för självplågeri så det blir nog ingen fasta innan loppet.

Möjligen blir det en kortare fasteperiod efter det. Först ska jag läsa på om tarmludd, candidasvamp, tungmetaller och de förmodade beläggningarna och annat som sägs sitta fast

Låter klokt, mer fakta är aldrig fel. Hoppas det går kanonbra nu på loppet!

Jag vågar med viss bestämdhet hävda att det inte bildas beläggningar heller.

Louise: Man undrar hur så många i ens omgivning kan veta så mycket om saker som är fel. Verkar vid lite ytlig undersökning på nätet vara mest personer med anknytning till de så kallade "alternativa behandlingsmetoder" som hävdar att det bildas plack. Själ

Alltså, rensade rör eller ej så fastnar inte saker där....

Tomas - ja, det brukar vara alternativa "rörelser" eller vad man ska säga som hävdar det, såvitt jag vet.... Jag har aldrig hört någon från "skolmedicinen" hävda något liknande i alla fall.