Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 19:15Fasta bara på du Tomas....å så kuta på....typ nemas problemas..!?
Fasta bara på du Tomas....å så kuta på....typ nemas problemas..!?
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 20:24Kan varmt rekommendera fasta, har själv provat en 5-dagars kur, men inte så kort tid innan ett lopp.
Lycka till :)!
Kan varmt rekommendera fasta, har själv provat en 5-dagars kur, men inte så kort tid innan ett lopp.
Lycka till :)!
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 21:16@Mikael
Så svartvitt är det väl ändå inte? Inom alternativ medicin är det väl mycket som fungerar, annars vore det hopplöst att överleva i större delen av världen? Sedan finns det många som utnyttjar det till humbug men så är det ju inom allt.
@Mikael
Så svartvitt är det väl ändå inte? Inom alternativ medicin är det väl mycket som fungerar, annars vore det hopplöst att överleva i större delen av världen? Sedan finns det många som utnyttjar det till humbug men så är det ju inom allt.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 21:38Hur menar du nu? Alternativmedicin ligger utanför medicinen och utanför det evidensbaserade. Självklart kan man behandla med alternativmedicin, men då är det mest slump om det hjälper eller inte. Innan den evidensbaserade medicinen uppfanns så var det oft
Hur menar du nu? Alternativmedicin ligger utanför medicinen och utanför det evidensbaserade. Självklart kan man behandla med alternativmedicin, men då är det mest slump om det hjälper eller inte. Innan den evidensbaserade medicinen uppfanns så var det oft
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 22:58Jag har en vän som inte åt nånting på 3 dygn (i forskningssyfte). Sedan åt han lite igen under kvällen och morgonen före Kungsholmen runt 10km. Det tog drygt 53 minuter att avverka den milen och väggen kom redan efter några km. Killens normala kapacitet ä
Jag har en vän som inte åt nånting på 3 dygn (i forskningssyfte). Sedan åt han lite igen under kvällen och morgonen före Kungsholmen runt 10km. Det tog drygt 53 minuter att avverka den milen och väggen kom redan efter några km. Killens normala kapacitet ä
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 10:23Shit vilken bra tråd det blev. Mycket intressanta inlägg. Ska ta och titta närmare på den där länken från annika. Den hamnar på min Instapaper-lista
Jag är omgiven av new age folk, men har en anti-allt-gen från min fars sida så jag sväljer inte allt rakt
Shit vilken bra tråd det blev. Mycket intressanta inlägg. Ska ta och titta närmare på den där länken från annika. Den hamnar på min Instapaper-lista
Jag är omgiven av new age folk, men har en anti-allt-gen från min fars sida så jag sväljer inte allt rakt
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 12:30Bra! Själv är jag skeptisk. Farsan är surgubbe, det får man bli när man blir äldre. 🙂
Bra! Själv är jag skeptisk. Farsan är surgubbe, det får man bli när man blir äldre. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 31 August 2010, 21:36Tack!
Tack!