Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Spika upp på ett träd med tåspetsen nedåt så blir fåglarna glada. Det är ju tid snart.

Jag har också varit med om ngt liknande Sylvia.

Tio minuter i 6 gick jag in i en avancerad löpskobutik. Den stressade försäljaren valde ett par skor med ett kraftift pronationsskydd. Redan vid andra löppasset, som inte heller var särskilt långt, kände j

Nya DS Trainer ska visst också ha pro-stöd 🙁 🙁 🙁 🙁

Har inte DS Trainer haft det länge? I alla fall någon form av "medial post" (svenska för det?).

Jag kan tillagga, aven om det inte direkt hjalper er, att pa runners point i Tyskland fick jag 2 veckors bytesratt. Aven om jag sprang i 20 cm lera med skorna (jag fragade specifikt....).

Pa tva veckor kanner man inte av allt, men en liten chans finns de

DS Trainer 14 har pro-stöd och jag skaffade 15 för ett par månader sedan som också har pr-stöd

Ang skor: man kan fundera på hur mycket skotillverkarna tar hänsyn till löparens vikt och storlekar? En liten storlek har lika tjock sula som en stor strl mm.

Ang att Löplabbet inte har fivefingers beror väl på att hela deras affärsidé bygger på det skof

Mats: Löplabbet har även ett urval tävlingsskor som inte alls är uppbyggda enligt skotillverkarlobbyns premisser. Är själv supersugen på Puma Complete Racer som är tunn & lätt & neutral & utan uppbyggd häl. (Trots att jag springer lika snabbt som en snige

Mats: Instämmer. Om Löplabbet och liknande butiker skulle sälja Fivefingers så behövs inte längre "expertkunskapen" i att kunna detektera och justera pronation, och då faller halva affärsidén.

Naders du kan ju köpa Noosa tri den är neutral och mycket grilligare i färgerna!!

BILD:http://www.usmevents.com.au/ntmsf/gfx/shoes.jpg