Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Löpskor är ju en individuell fråga, men just Noosa tri tänkte jag köpa av fåfänga - jag tycker dom ser så häftiga ut. Men se det gick inte alls, jag blev starkt avrådd. Jag har en neutralt löpsteg, men i just Noosa tri började jag pronera! Konstigt tycker

Jag har lyckats lämna tillbaka skor på Löplabbet som jag sprungit i ett antal gånger men som jag fått ont av. Inga som helst problem, de sa att det är deras policy. Kan ju vara värt ett försök.

Lars: Noosa tri ser lite glåmig ut, finns den inte i självlysande & lite gladare färger;)

Men äntligen! Jag som alltid undrat varför man gör löparskor vita......... Det finns ingen som helst logik i detta, efter 2 veckar har jag ju sprungit i gyttja med dem 3 gånger redan.....

Försökte slakta den heliga FB-kon "Bålstabilitet" för ett tag sen. Och nu dök en till upp... Fivefingers & barfotalöpning:

Stenåldersmänniskan (eller savannlöparen) hade inga uppbyggda eller dämpade skor utan sprang med mycket mer framfot än vad många f

Ohhh oranga skor vill ha!

Frestad att beställa dem oprovade...

Många tips och tankar här!

Jag har också provat olika löpskor, svårt att hitta rätt har jag tyckt.
Har ett neutralt steg och väger under 50 kg.
Mina senaste är jag dock supernöjd med-
Adidas Supernova Glide-
rekommenderas!

Förresten, varför kör man inte med tävlingsskor hela tiden?
Var ju inte ens så dyra.

Har inte så mycket att tillföra mer än att jag är nöjd med samma skor!
För drygt ett halvår sen började jag försöka springa lite med ett par reebook med pronationsstöd som jag köpte för en billig peng. Har alltid trott att jag pronerade eftersom jag går l

@ Lioa 80: För att vi har indoktrinerats till att sätta ner hälen först genom att i princip alla skor har haft en uppbyggd häl sen kanske 70-talet. Så våra vader & ben har inte längre rätt styrka eller träning för att springa med framfotsisättning som mån