Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFormtoppning
You need to log in to create posts and topics.

"galopperade vidare"... (H) (t+)

Mackan har nog hunnit hem, duschat och ätit innan jag är i mål. 🙂

Förstår att du som farthållare tycker att min strategi var konstig - det var därför jag släppte farthållaren vid andra vätskekontrollen. Insåg att han inte delade min syn på hur man löse

Människans löpstil är mera åt travet. Nu ska vi se vänster ben fram å höger arm fram å så vidare. Finns tydligen några passgångare bla en statyett som man kunde få för 50 marathonlopp tidigare..ehhh. Men det verkar ju ändå som att du är på G så det känns

Man har ett liknande upplägg på t.ex. Marathon du Médoc. Bra fart mellan kontrollerna och lite längre tid vid kontrollerna...
Om det är varmt tar man ändå med sig en flaska vatten för att ha fram till nästa kontroll.

Fia-Lotta man duschar EFTER loppet, inte under det! Men att svalka din smärta vältränade solbrända bruna lekamen med några droppar vådis det är någe annat de.! OK kör ditt eget race så ses vi vid Drottning Sofias Väg.Alt vid slussen varv 2.//,Kjell.

På G vet jag inte - det visar sig. Men jag är ganska egensinnig när jag sätter den sidan till. Jag gillar att testa annorlunda angreppssätt ibland. 🙂

Kunskap bygger på erfarenhet - allt annat är bara hörsägen.... 🙂

Fredrik: Ska det inte vara en flaska vin att ha mellan kontrollerna på det loppet? 😉

Det behövs inte. Det räcker gott och väl med vinet man får på vinkontrollerna...

Och jag som bara älskar rödvin..... Det vore ett lopp för mig. Eller kanske inte - jag skulle nog bara springa vilse eller börja vingla eftersom jag har en viss förkärlek för vätskekontroller på maror...... (#)

Jättekul att ni har kul, mina vänner, men det försvårar för mig att få seriösa svar på min ursprungliga fråga - förr eller senare markerar folk urspårade trådar som ointressanta och då får jag aldrig veta vad alla kloka funbeatare har för råd om formtoppn