Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jackie, du kan testa att använda t ex eniros kartfunktion där du kan mäta upp sträckor, inte så exakt men det ger en översikt på sträckor i alla fall.

Annars kan du köra intervaller baserade på tid och inte fundera så mycket på sträckan.

Hej,

För android finns följande som jag har testat

- Endomondo
- Cardio Trainer
- http://mytracks.appspot.com/ ( Min favorit nu)

Alla kan ge distansen du springer / går.
Under programmet körde jag med Endomodo och det gick bra.

Lycka till med programm

@fp. David - Om du läser så ser du att det var precis det jag började att fråga efter.

Angående appar;

Jag testar just nu Cardio Trainer och det händer ingenting i den D:
Det enda som fungerar är start/stopp funktionen för passet i sig. Inga andra siff

Eftersom du inte vet hur lång tid som t.ex. 1 km tar för dig så får du "gissa".
100 m = 20 sek
400 m = 1:45
1 km = 4 min
OSV

Det handlar trots allt om tiden som du anstränger dig i de olika pulszonerna.

kul att fler personer hoppar på programmet. Jag var ute på 1,45km idag och det kändes ok. Det var första gången jag sprang på motionsspåret som äntligen hade blivit tillräckligt torrt. Då fick man ju också en hel del backar både upp och ner till skillnad

FY David. Inte säga åt folk att 1 km ska ta 4 minuter! FY! :@

Ok, då var det en engelsk mile.

Klippte milen idag! 79 dagar tog det och egentligen var det 4 pass kvar men allt kändes bra och jag ville komma vidare. Sprang min planerade sträcka och fortsatte sen så länge det kändes OK. Inga problem med 10k. Tog 66 minuter på mig så det gick inte så

Grattis Peter!! Bra jobbat!!

Tror du kanske är den tredje(?) personen som tar examen i den här tråden? 😉 Måste kännas skönt att vara klar...