Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 08:33Kul att vara klar Henrik 🙂 Lycka till med löpningen framöver!
Grattis Nicklas till att det går framåt så bra! Kör på - det blir bara roligare!
Jag sprang 4k för första gången idag! Kändes rätt OK, men var tung i kroppen. Lite för mycket god mat i helge
Kul att vara klar Henrik 🙂 Lycka till med löpningen framöver!
Grattis Nicklas till att det går framåt så bra! Kör på - det blir bara roligare!
Jag sprang 4k för första gången idag! Kändes rätt OK, men var tung i kroppen. Lite för mycket god mat i helge
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 19:57hej,
Bra att du har kommit upp till 4km nu går det fort mot 10km 😉
Lycka till//Henrik
hej,
Bra att du har kommit upp till 4km nu går det fort mot 10km 😉
Lycka till
//Henrik
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 10:13Har varit borta från Funbeat ett tag, och inte kommit igång med joggingen än i år. Läste just igenom merparten av din tråd - imponerande och inspirerande!
Blir till att ta premiärpasset i eftermiddag och se hur man ligger till formmässigt.Tack för välb
Har varit borta från Funbeat ett tag, och inte kommit igång med joggingen än i år. Läste just igenom merparten av din tråd - imponerande och inspirerande!
Blir till att ta premiärpasset i eftermiddag och se hur man ligger till formmässigt.
Tack för välb
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 07:23Enligt mitt program skulle jag inte springa 5 km förrän på måndag, men jag "fuskade" några 100 meter och tog 5 km idag. 5.04 km på 29:22. Känns grymt bra!
Enligt mitt program skulle jag inte springa 5 km förrän på måndag, men jag "fuskade" några 100 meter och tog 5 km idag. 5.04 km på 29:22. Känns grymt bra!
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 09:25Kul Peter !
5Km är redan en mycket bra distans. Du är ett också ett bevis att programmet funkar 😉
Heading for 10km now 😉 ?
Kul Peter !
5Km är redan en mycket bra distans. Du är ett också ett bevis att programmet funkar 😉
Heading for 10km now 😉 ?
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 09:52Tackar!
Ja, kommer att fortsätta programmet till 10k - bara 10 pass kvar dit. Sen kan man träna lite annat för att få upp tempo osv... eller bara spinga och ha kul 🙂
Tackar!
Ja, kommer att fortsätta programmet till 10k - bara 10 pass kvar dit. Sen kan man träna lite annat för att få upp tempo osv... eller bara spinga och ha kul 🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 15:50Heja Nicklas kämpa på! Och heja Peter! Det är jätteinspirerande att läsa om era framsteg. Och grattis Henrik, känns kul att se att någon redan nått målet!
...jag fuskade också på några 100 m och tog 5 km igår. Jag lunkade på i min vanliga snigeltakt, men
Heja Nicklas kämpa på! Och heja Peter! Det är jätteinspirerande att läsa om era framsteg. Och grattis Henrik, känns kul att se att någon redan nått målet!
...jag fuskade också på några 100 m och tog 5 km igår. Jag lunkade på i min vanliga snigeltakt, men
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 20:46Inte rapporterat på ett tag, valt bort träningen pga fullt upp och dåligt väder(jo jag vet dålig ursäkt) så jag missade min jämna kilometer som skulle varit i torsdags. Idag var första försöket på >1km då det var dags för 1125m. Gick rätt så bra må jag sä
Inte rapporterat på ett tag, valt bort träningen pga fullt upp och dåligt väder(jo jag vet dålig ursäkt) så jag missade min jämna kilometer som skulle varit i torsdags. Idag var första försöket på >1km då det var dags för 1125m. Gick rätt så bra må jag sä
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 21:23Och grattis Peter till femman! 😉
Och grattis Peter till femman! 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 21:24Och grattis Linda!!
*Spammar tråden*
Och grattis Linda!!
*Spammar tråden*