Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 18:32Bra jobbat Henrik!! Du är förbilden för oss alla i den här tråden. 🙂
Själv var jag ute på 710m idag. På måndag går jag in på tredjde veckan med programmet och det känns som att det börjar hända lite saker i schemat, har gått vansninnigt långsamt med ökn
Bra jobbat Henrik!! Du är förbilden för oss alla i den här tråden. 🙂
Själv var jag ute på 710m idag. På måndag går jag in på tredjde veckan med programmet och det känns som att det börjar hända lite saker i schemat, har gått vansninnigt långsamt med ökn
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 19:43@jörgen :
Det går helt ok för mig och jag känner att kunde köra "lite" snabbare / km.
Idag önskade jag köra under 60min så sprang snabbare sista 1km för att fixa det. Så jag fixar snabbare km.@Niclas:
Jag minns min 1km i programmet och det kändes som e
@jörgen :
Det går helt ok för mig och jag känner att kunde köra "lite" snabbare / km.
Idag önskade jag köra under 60min så sprang snabbare sista 1km för att fixa det. Så jag fixar snabbare km.
@Niclas:
Jag minns min 1km i programmet och det kändes som e
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 14:22Kanonbra. Jag visste inget om detta program när jag började, överviktig och totalt ur form. Däremot har min träning liknat det här programmet väldigt mycket. I början ska man vara försiktig med löpningen. Det är tufft för fotleder, knän, ljumskar mm. att
Kanonbra. Jag visste inget om detta program när jag började, överviktig och totalt ur form. Däremot har min träning liknat det här programmet väldigt mycket. I början ska man vara försiktig med löpningen. Det är tufft för fotleder, knän, ljumskar mm. att
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 15:29Hej!
Jag hoppade på det här träningsprogrammet för några veckor sedan och gick in på 2,450, eftersom jag hade harvat på runt 2-2,5 km ute i snön ett par ggr och det kändes ok.
Jag gjorde 3,6 idag i vårsol och bara njöt hela rundan...trots att jag glömde
Hej!
Jag hoppade på det här träningsprogrammet för några veckor sedan och gick in på 2,450, eftersom jag hade harvat på runt 2-2,5 km ute i snön ett par ggr och det kändes ok.
Jag gjorde 3,6 idag i vårsol och bara njöt hela rundan...trots att jag glömde
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 17:48Skönt att höra att du har mer att ge. Det kan vara den marginalen som håller dig skadefri framöver. Som sagt... grymt jobbat.
Skönt att höra att du har mer att ge. Det kan vara den marginalen som håller dig skadefri framöver. Som sagt... grymt jobbat.
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 22:18@Linda:Kul att det fungerar bra för gig. Japp programmet är bra. Samma för mig har ett sug att komma ut och springa. Suget ökade med distanserna jag klarade av.
Samtidigt vet jag att man skall inte "gå fram " för fort och följa programmet.
@Linda:Kul att det fungerar bra för gig. Japp programmet är bra. Samma för mig har ett sug att komma ut och springa. Suget ökade med distanserna jag klarade av.
Samtidigt vet jag att man skall inte "gå fram " för fort och följa programmet.
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 07:10hej,
Lite läsning : http://www.dn.se/livsstil/halsa/lag-ribba-bast-for-ny-motionar
hej,
Lite läsning : http://www.dn.se/livsstil/halsa/lag-ribba-bast-for-ny-motionar
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 12:53Hej,
Hoppas ni alla mår bra.
Idag gjorde jag min tredje mil sen jag startade programmet och känner nu att jag är klar med "Nybörjare,5/10km with no pain. - Träningsprogrammet".Reslutatet blev:
1- Fixar 10km under 60min ( ca 58 min )
2- Vikten gick frå
Hej,
Hoppas ni alla mår bra.
Idag gjorde jag min tredje mil sen jag startade programmet och känner nu att jag är klar med "Nybörjare,5/10km with no pain. - Träningsprogrammet".
Reslutatet blev:
1- Fixar 10km under 60min ( ca 58 min )
2- Vikten gick frå
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 15:17Kul för dig att du känner dig klar med programmet Henrik. Jag tänker att fortsätta rapportera om mina egna framsteg. Har hållit på snart i 3 veckor nu och idag var det dags för 875m. Gick lite trögt idag då jag drack några öl igår och det kändes faktiskt
Kul för dig att du känner dig klar med programmet Henrik. Jag tänker att fortsätta rapportera om mina egna framsteg. Har hållit på snart i 3 veckor nu och idag var det dags för 875m. Gick lite trögt idag då jag drack några öl igår och det kändes faktiskt
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 17:42Niklas, kämpa på! Jag har också följt den bloggen en tid och blivit mäkta imponerad av grabben. Klokt att lägga av LCHF och istället äta normalfördelad nyttig kost i mindre portioner. Håller säkert bättre i längden. Med största sannolikhet också bättre fö
Niklas, kämpa på! Jag har också följt den bloggen en tid och blivit mäkta imponerad av grabben. Klokt att lägga av LCHF och istället äta normalfördelad nyttig kost i mindre portioner. Håller säkert bättre i längden. Med största sannolikhet också bättre fö