Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 10:14Grattis Nicklas!
Lycka till framöver och återkom gärna med rapporter!
Jag tog mig springande över Västerbron i Stockholm i morse och det fanns inte på kartan för några veckor sen.
Fördelen med programmet är att ökningen är så liten per tillfälle att ma
Grattis Nicklas!
Lycka till framöver och återkom gärna med rapporter!
Jag tog mig springande över Västerbron i Stockholm i morse och det fanns inte på kartan för några veckor sen.
Fördelen med programmet är att ökningen är så liten per tillfälle att ma
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 23:10Kul att läsa om programmet! Jag har själv gått från att ha varit rejält överviktig och inte kunnat springa 100 meter till att nu kunna springa 5 km! Det är en härlig känsla. Nu satsar jag på att komma upp i en mil. Men inspirerad av det jag läst här ska j
Kul att läsa om programmet! Jag har själv gått från att ha varit rejält överviktig och inte kunnat springa 100 meter till att nu kunna springa 5 km! Det är en härlig känsla. Nu satsar jag på att komma upp i en mil. Men inspirerad av det jag läst här ska j
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 08:28Undrade när jag var ute vad som var viktigast.
mitt (mål nr 1) att springa 10km/1mil
eller (mål 2 ) att jag tycker det är kul att springa och att det inte är jobbigt. Mål nr 2 reach. !!Blev 7,2km enligt endomondo och 6,99km enligt Funbeat.
Man undra
Undrade när jag var ute vad som var viktigast.
mitt (mål nr 1) att springa 10km/1mil
eller (mål 2 ) att jag tycker det är kul att springa och att det inte är jobbigt. Mål nr 2 reach. !!
Blev 7,2km enligt endomondo och 6,99km enligt Funbeat.
Man undra
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 09:04Kanske så att om du inte haft mål 1 att springa 10 km, så hade du aldrig upptäckt mål 2.
Grattis till ~7 km Henrik 😀
Kanske så att om du inte haft mål 1 att springa 10 km, så hade du aldrig upptäckt mål 2.
Grattis till ~7 km Henrik 😀
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 11:10Bra jobbat Henrik! Längtar tills jag själv förhoppningsvis klarar åtminstone 5km 🙂 Nu ska jag ut på min 575:a, det tar sig sa mordbrännaren.
Bra jobbat Henrik! Längtar tills jag själv förhoppningsvis klarar åtminstone 5km 🙂 Nu ska jag ut på min 575:a, det tar sig sa mordbrännaren.
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 12:18Bra Niclas !!
Du kommer se att det kommer bli lättare och lättare.
Ofta mellan 1km och 2km blir din kropp klar med längre distanser och du kommer märka det.
Flera som kör programmet har berättat det och jag fick känslan också.
Det är viktigt att inte
Bra Niclas !!
Du kommer se att det kommer bli lättare och lättare.
Ofta mellan 1km och 2km blir din kropp klar med längre distanser och du kommer märka det.
Flera som kör programmet har berättat det och jag fick känslan också.
Det är viktigt att inte
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 12:23Vad kul! Jättebra prestation!
Vad kul! Jättebra prestation!
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 12:43Stort Grattis Henrik!!!
Stort Grattis Henrik!!!
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 13:38Grattis Henrik! Vad blir det nya målet? 🙂
Grattis Henrik! Vad blir det nya målet? 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 17:42Hej,
Vet ej vad mitt nya mål blir.
Skall köra några 10km slingor till innan jag byter till ett nytt program.Ett mål närmast vecka blir : http://www.funbeat.se/person/tracks.aspx?PersonID=102788
Hej,
Vet ej vad mitt nya mål blir.
Skall köra några 10km slingor till innan jag byter till ett nytt program.
Ett mål närmast vecka blir : http://www.funbeat.se/person/tracks.aspx?PersonID=102788