Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 17:45Svår fråga.
När jag började springa var jag inte otränad, bara på löpning, så mitt första försök var att jag sprang ca 5 km på ca 30 min. Numera har jag troligen klarat 5 km på 28 min, men jag vet inte för jag springer aldrig den distansen på väl uppmätt
Svår fråga.
När jag började springa var jag inte otränad, bara på löpning, så mitt första försök var att jag sprang ca 5 km på ca 30 min. Numera har jag troligen klarat 5 km på 28 min, men jag vet inte för jag springer aldrig den distansen på väl uppmätt
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 19:10När jag började om att springa - våren 2008, efter ca 10 års uppehåll - sprang jag Vårruset på ca 36 minuter, men då startade vi längst bak i trängseln och så sprang jag tillsammans med min dotter som hade håll. Bra skyll.
I år sprang jag själv, startade
När jag började om att springa - våren 2008, efter ca 10 års uppehåll - sprang jag Vårruset på ca 36 minuter, men då startade vi längst bak i trängseln och så sprang jag tillsammans med min dotter som hade håll. Bra skyll.
I år sprang jag själv, startade
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 19:32Jag gick från soffan i 20 år till att börja springa i mars i år. Jag är 46 år.
3 km gick på cirka 23 minuter första försöket. För nån månad sen sprang jag 3 km på 14.45. 5 km springer jag på 27.01(men var ett tag sen jag försökta "persa" på 5 km), men jag
Jag gick från soffan i 20 år till att börja springa i mars i år. Jag är 46 år.
3 km gick på cirka 23 minuter första försöket. För nån månad sen sprang jag 3 km på 14.45. 5 km springer jag på 27.01(men var ett tag sen jag försökta "persa" på 5 km), men jag
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 19:37Kenneth...varför hänger du inte med i Vinterutmaningen?????? Jag gjorde faktiskt 27.02 på första femman där om jag nu inte missminner mig....sen lite fortare på slutet. (Medbacke som man säger i Månkarbo...hehe) Kom igen nu å spöa mig vet jag.....(Milen p
Kenneth...varför hänger du inte med i Vinterutmaningen?????? Jag gjorde faktiskt 27.02 på första femman där om jag nu inte missminner mig....sen lite fortare på slutet. (Medbacke som man säger i Månkarbo...hehe) Kom igen nu å spöa mig vet jag.....(Milen p
Quote from Magnus Gelang on 18 October 2009, 19:39kjell: vinterutmaningen är på 10 km, inte 5 🙂
kjell: vinterutmaningen är på 10 km, inte 5 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 19:43Ja,ja Bullan lilla...jag vet...men eftersom jag läser av klockan efter en femma så tänkte jag att Kenneth kunde göra detsamma.....å sen så bryter han alt joggar hem alt går etc,etc...;););)
Ja,ja Bullan lilla...jag vet...men eftersom jag läser av klockan efter en femma så tänkte jag att Kenneth kunde göra detsamma.....å sen så bryter han alt joggar hem alt går etc,etc...;););)
Quote from Magnus Gelang on 18 October 2009, 19:45Bullan?? Men kjell vad är det du kallar mig 😉
Jaha du menar man kör järnet första 5 för att få en bra tid på just 5 och sen lunkar man sakta hemåt/vidare in i mål på 10 🙂
Bullan?? Men kjell vad är det du kallar mig 😉
Jaha du menar man kör järnet första 5 för att få en bra tid på just 5 och sen lunkar man sakta hemåt/vidare in i mål på 10 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 20:31Hehe...kärt barn har många namn typ..!;);)
Hehe...kärt barn har många namn typ..!;);)
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 21:29Direkt ca 25 min paa 5 km naer jag boerjade springa foer 1,5 aar sedan, 21 minuter efter naagra veckor. Daa med skidaakningskondtion bakom, men benen var som en nyfoedd kalvs.
Nu vet jag inte. Kanske 19,30 om jag provade. Inget vidare framsteg alltsaa.
Direkt ca 25 min paa 5 km naer jag boerjade springa foer 1,5 aar sedan, 21 minuter efter naagra veckor. Daa med skidaakningskondtion bakom, men benen var som en nyfoedd kalvs.
Nu vet jag inte. Kanske 19,30 om jag provade. Inget vidare framsteg alltsaa.
Quote from Magnus Gelang on 18 October 2009, 21:32Haha kjell,,,,,det sa du sist du kallade mig för nåt "smeknamn" också,,,tror det var bullan då också 😉
Haha kjell,,,,,det sa du sist du kallade mig för nåt "smeknamn" också,,,tror det var bullan då också 😉