Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 22:50Det vore trevligt om man kunde få hastigheten i ett lite mer normalt format, typ km/h. (Gäller även i graferna när man tittar på den sen)
Det vore trevligt om man kunde få hastigheten i ett lite mer normalt format, typ km/h. (Gäller även i graferna när man tittar på den sen)
Quote from Elias Engqvist on 19 February 2012, 23:15Löpning anges normalt i sorten minuter/km eller minuter/mile - det är snarare löpbandstillverkarna som envisas med att tro att km/h är rätt sätt att ange det.
Däremot borde Olle se till att vända på kurvan så att den gå uppåt då det går fortare!
Löpning anges normalt i sorten minuter/km eller minuter/mile - det är snarare löpbandstillverkarna som envisas med att tro att km/h är rätt sätt att ange det.
Däremot borde Olle se till att vända på kurvan så att den gå uppåt då det går fortare!
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 23:31Vad löparna håller på med är ganska ointressant om man inte håller på med löpning...
Vad löparna håller på med är ganska ointressant om man inte håller på med löpning...
Quote from Elias Engqvist on 19 February 2012, 23:41Du angav inte vad du höll på med för sport!
Då kanske jag kan hålla med dig om formuleringen: Sorten för hastighet bör vara anpassad till vilken sport man håller på med!
Du angav inte vad du höll på med för sport!
Då kanske jag kan hålla med dig om formuleringen: Sorten för hastighet bör vara anpassad till vilken sport man håller på med!
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 20:00Sen jag uppdaterade appen häromdagen så får den inte in någon gps signal längre. Någon som vet hur jag fixar det? Appen känns ganska onödig om jag inte kan logga mina promenader..
Jag har en HTC wildfire S
Sen jag uppdaterade appen häromdagen så får den inte in någon gps signal längre. Någon som vet hur jag fixar det? Appen känns ganska onödig om jag inte kan logga mina promenader..
Jag har en HTC wildfire S
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 21:10Det verkar som om de senaste versionerna av appen väntar på att telefonen låser på ett minimiantal satelliter (5?) innan den säger att den är klar för att börja registrera en runda. På min Samsung Galaxy SII:a kan det ta uppemot 5 minuter. På HTC Desiren
Det verkar som om de senaste versionerna av appen väntar på att telefonen låser på ett minimiantal satelliter (5?) innan den säger att den är klar för att börja registrera en runda. På min Samsung Galaxy SII:a kan det ta uppemot 5 minuter. På HTC Desiren
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 10:01Moa: Vilken noggrannhet skriver appen ut att du har efter ett tag? (Syns i ett av informationsfälten). Står där ett sträck, eller en siffra? Vilken siffra?
Moa: Vilken noggrannhet skriver appen ut att du har efter ett tag? (Syns i ett av informationsfälten). Står där ett sträck, eller en siffra? Vilken siffra?
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 16:05Kanske har att göra med att den inte hittar 5 stycken då.. Märkte nu att de tar flera minuter innan den hittar mig här hemma, men förut när jag var ute å gick hittade den mig snabbt!
Vet inte vad du menar med noggrannhet, hittar inte de någonstans...
Kanske har att göra med att den inte hittar 5 stycken då.. Märkte nu att de tar flera minuter innan den hittar mig här hemma, men förut när jag var ute å gick hittade den mig snabbt!
Vet inte vad du menar med noggrannhet, hittar inte de någonstans...
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 10:46Testade nya app:en på en löprunda idag. Foreground service för inspelningen som fungerade utmärkt tack vare det, så nu finns det en bra grund att utgå ifrån för fortsatta förbättringar (t+).
Testade nya app:en på en löprunda idag. Foreground service för inspelningen som fungerade utmärkt tack vare det, så nu finns det en bra grund att utgå ifrån för fortsatta förbättringar (t+).
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 06:37Efter senaste uppdateringen (några veckor sen?) så är mina löprundor mycket taggigare. Den tycker också jag springer fortare 🙂 Den verkar mäta lite annorlunda nu så sträckan blir längre. Tror att det var bättre förr 🙂 Jag tror att den mäter sträckorna f
Efter senaste uppdateringen (några veckor sen?) så är mina löprundor mycket taggigare. Den tycker också jag springer fortare 🙂 Den verkar mäta lite annorlunda nu så sträckan blir längre. Tror att det var bättre förr 🙂 Jag tror att den mäter sträckorna f