Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det vore trevligt om man kunde få hastigheten i ett lite mer normalt format, typ km/h. (Gäller även i graferna när man tittar på den sen)

Löpning anges normalt i sorten minuter/km eller minuter/mile - det är snarare löpbandstillverkarna som envisas med att tro att km/h är rätt sätt att ange det.

Däremot borde Olle se till att vända på kurvan så att den gå uppåt då det går fortare!

Vad löparna håller på med är ganska ointressant om man inte håller på med löpning...

Du angav inte vad du höll på med för sport!

Då kanske jag kan hålla med dig om formuleringen: Sorten för hastighet bör vara anpassad till vilken sport man håller på med!

Sen jag uppdaterade appen häromdagen så får den inte in någon gps signal längre. Någon som vet hur jag fixar det? Appen känns ganska onödig om jag inte kan logga mina promenader..

Jag har en HTC wildfire S

Det verkar som om de senaste versionerna av appen väntar på att telefonen låser på ett minimiantal satelliter (5?) innan den säger att den är klar för att börja registrera en runda. På min Samsung Galaxy SII:a kan det ta uppemot 5 minuter. På HTC Desiren

Moa: Vilken noggrannhet skriver appen ut att du har efter ett tag? (Syns i ett av informationsfälten). Står där ett sträck, eller en siffra? Vilken siffra?

Kanske har att göra med att den inte hittar 5 stycken då.. Märkte nu att de tar flera minuter innan den hittar mig här hemma, men förut när jag var ute å gick hittade den mig snabbt!

Vet inte vad du menar med noggrannhet, hittar inte de någonstans...

Testade nya app:en på en löprunda idag. Foreground service för inspelningen som fungerade utmärkt tack vare det, så nu finns det en bra grund att utgå ifrån för fortsatta förbättringar (t+).

Efter senaste uppdateringen (några veckor sen?) så är mina löprundor mycket taggigare. Den tycker också jag springer fortare 🙂 Den verkar mäta lite annorlunda nu så sträckan blir längre. Tror att det var bättre förr 🙂 Jag tror att den mäter sträckorna f