Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 08:13Den nya versionen, som släpptes i förra veckan, är inte sämre på att hitta satelliterna än tidigare. Den har dock lite högre krav på vilken noggrannhet som den vill ha - tidigare blev det istället dåliga inspelningar.
Moa, det vore som sagt bra om du ku
Den nya versionen, som släpptes i förra veckan, är inte sämre på att hitta satelliterna än tidigare. Den har dock lite högre krav på vilken noggrannhet som den vill ha - tidigare blev det istället dåliga inspelningar.
Moa, det vore som sagt bra om du ku
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 22:52Tack för svar Olle. Jag har 0.9.25. Jag upplevde förra versionen som bättre noggrannhet på gps-spåret. Om jag zoomar kartan så stämde det bättre med den verkliga sträckan i den förra versionen.
Min erfarenhet av denna telefon är att gps:en är både snabb
Tack för svar Olle. Jag har 0.9.25. Jag upplevde förra versionen som bättre noggrannhet på gps-spåret. Om jag zoomar kartan så stämde det bättre med den verkliga sträckan i den förra versionen.
Min erfarenhet av denna telefon är att gps:en är både snabb
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 13:41Har ställt om till filtrering "mellan" igen men det blev ingen märkbar skillnad tycker jag. Fortfarande lite för lång sträcka eftersom den är "taggig".
Har ställt om till filtrering "mellan" igen men det blev ingen märkbar skillnad tycker jag. Fortfarande lite för lång sträcka eftersom den är "taggig".
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 13:47Magnus: Kan du ge mig länkar till de rundor/pass som du tycker är för taggiga?
Magnus: Kan du ge mig länkar till de rundor/pass som du tycker är för taggiga?
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 15:27@Olle: tex denna: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=19633931
@Olle: tex denna: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=19633931
Quote from Elias Engqvist on 2 March 2012, 15:33Hehe, du hade inte druckit lite "sportdryck" innan? 😀
Hehe, du hade inte druckit lite "sportdryck" innan? 😀
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 16:22Hur blir det om du minskar inspelningsintervallet under inställningssidan? Alltså inte filtreringen, utan den andra siffran, längre ner?
Hur blir det om du minskar inspelningsintervallet under inställningssidan? Alltså inte filtreringen, utan den andra siffran, längre ner?
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 13:32Nu har jag letat och letat i forumet efter svar men jag hittar inget.
Hur gör jag för att rundan jag spelar in blir dagens planerade pass? Hur syncar jag ihop dom två?
Nu har jag letat och letat i forumet efter svar men jag hittar inget.
Hur gör jag för att rundan jag spelar in blir dagens planerade pass? Hur syncar jag ihop dom två?
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 21:30Försöker få appen att fungera i en Sony Eriksson Experia mini men
det verkar som om den inte går att använda i den. Konstigt för det är ju
som vilken android som helst. Men det går iaf inte att ladda ner appen.
Försöker få appen att fungera i en Sony Eriksson Experia mini men
det verkar som om den inte går att använda i den. Konstigt för det är ju
som vilken android som helst. Men det går iaf inte att ladda ner appen.
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 06:19Om jag inte har helt fel har Xperia mini en äldre version av Android än de flesta av dagens Android-telefoner, så tyvärr kan det nog vara därför det inte funkar...
Om jag inte har helt fel har Xperia mini en äldre version av Android än de flesta av dagens Android-telefoner, så tyvärr kan det nog vara därför det inte funkar...