Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 08:00Xperia mini är väl en ny version av X10 mini, alltså version 2.3 av android.
Xperia mini är väl en ny version av X10 mini, alltså version 2.3 av android.
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 12:32Där ser man, då är det inte det det beror på. Vi hade Xperia Mini Pro som jobbtelefon förut, och då hade jag i alla fall problem med detta. Antog att Xperia Mini hade samma operativ.
Där ser man, då är det inte det det beror på. Vi hade Xperia Mini Pro som jobbtelefon förut, och då hade jag i alla fall problem med detta. Antog att Xperia Mini hade samma operativ.
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 15:22Jag brukar köra Funbeat och endomondo parallellt och får olika längd på samma pass. Funbeat ger längre sträcka. Detta gäller vid löpning.
När jag tog en sväng på cykeln blev skillnaden inte alls lika stor. Det verkar som att ju fortare det går destå min
Jag brukar köra Funbeat och endomondo parallellt och får olika längd på samma pass. Funbeat ger längre sträcka. Detta gäller vid löpning.
När jag tog en sväng på cykeln blev skillnaden inte alls lika stor. Det verkar som att ju fortare det går destå min
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 07:47En fråga ang. TID i appen.
Jag har testat att använda "registrera runda" på HTC Legend. GPS:en i den telefonen är kass, visar sig även i Runkeeper. Och jag är inte så intresserad av hur bra GPS:en registrerar sträckan, jag är intresserad av tiden.Igår s
En fråga ang. TID i appen.
Jag har testat att använda "registrera runda" på HTC Legend. GPS:en i den telefonen är kass, visar sig även i Runkeeper. Och jag är inte så intresserad av hur bra GPS:en registrerar sträckan, jag är intresserad av tiden.
Igår s
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 10:32Jag har upptäckt att när jag kör Endomondo parallellt med Funbet kan man se att gps-noggrannheten ligger på ca 2 meter istället för ca 5 meter när jag endast använder Funbeat.
Om jag vill ha samma noggrannhet när jag endast kör Funbeat, hur ska jag stäl
Jag har upptäckt att när jag kör Endomondo parallellt med Funbet kan man se att gps-noggrannheten ligger på ca 2 meter istället för ca 5 meter när jag endast använder Funbeat.
Om jag vill ha samma noggrannhet när jag endast kör Funbeat, hur ska jag stäl
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 22:41Jag har en fråga.
Jag vill att den ska säga till varje kilometer hur snabbt den senaste kilometern gick och snittempo, tid per kilometer, totalt på den sträckan jag sprungit. Jag får den bara att säga hur snabbt senaste kilometern gick samt tempo som är
Jag har en fråga.
Jag vill att den ska säga till varje kilometer hur snabbt den senaste kilometern gick och snittempo, tid per kilometer, totalt på den sträckan jag sprungit. Jag får den bara att säga hur snabbt senaste kilometern gick samt tempo som är
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 07:07Finns det någon hjälp/manual för appen?
GPS-filtreringen förstår jag, men vad innebär GPS-intervall?
Finns det någon hjälp/manual för appen?
GPS-filtreringen förstår jag, men vad innebär GPS-intervall?
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 16:36Linus: ställ in den på autovarv så får du det! Där kan du även välja hur långt ett "varv" är.
Linus: ställ in den på autovarv så får du det! Där kan du även välja hur långt ett "varv" är.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 19:55Nej, Gerda, Linus har rätt. Med autovarv på så talar appen om varvtid / -tempo och kilometertid / -tempo. Om varvet är en km så blir det ju samma siffror två gånger. Däremot får du aldrig reda på total tid och rundans tempo (förrän vid rundans slut). Jag
Nej, Gerda, Linus har rätt. Med autovarv på så talar appen om varvtid / -tempo och kilometertid / -tempo. Om varvet är en km så blir det ju samma siffror två gånger. Däremot får du aldrig reda på total tid och rundans tempo (förrän vid rundans slut). Jag
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 20:53Sorry, läste inte ordentligt....
Sorry, läste inte ordentligt....