Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Skramlade ihop en tid 5 km.
21:40

Anmäler mitt deltagande för första gången. Ett simpass i kväll på allmän tid och jag hade tänkt fokus på fjäril, så jag hade inga redskap med alls. Dock delade jag snabbanan med 11 crawltränande herrar i en 25:a (nästan lika fullt i crawlbanan bredvid), s

Satte en tid idag på 1 500m, hade tänkt göra en bra tid, men det blev det inte 😀

1 500m 31:48

Blir svårt att putsa tiden på 5km en tid framöver, iallfall i Stockholmsområdet, sjukligt
kaos blev det.

Har röjt snö hemma på tomten i 3h, med snöslunga (#

Första simpasset på ca ett år, tänkte simma 1500m för att få en tid men blev så trött i axlarna att jag bröt efter 750 (strax under 19min) - får träna lite mer innan jag kommer med en simtid...

försätta rapportera er tider. Listan är uppdaterat nu.

ska försöka uppdatera den igen den 18 nov, sen igen senaste 12 dec och igen efter nyår.

igår var en av mina tuffaste pass vi hade 19:38/km över ett 90min pass inklusive 10x100m ben, ofta ligger min

Lite oväntat lyckades jag slå till med ett PB på 5 km igår kväll. 20:29 lyder den nya tiden och det är nu mindre än 30 s till den magiska gränsen.

Där orkade jag iaf simma 1500m - 38:27 blev det. Andra gången jag simmade på över ett år så det kan bli bättre 🙂

Edit: Det var nästan 2 år sen visade det sig...

5km 19:16

Under ett snabbdistanspass a´ 10km idag. Gillar denna tävling men har bara varit med en gång för två år sedan (?). Får se om jag får till någon tid på 1500m!

Vi kör ett simrace i jul, Tobias!

Förra året misslyckades jag med att få till någon vinterlöpning, men jag gör ett nytt försök den här säsongen. Jag har i alla fall simmat en 1500:ing på 20.22 på träningen i veckan (i långbana).