Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Nu har jag äntligen sprungit 5km snabbt, 17:19 blev tiden på detta extra kuperade motionsspår.

Befäster sistaplatsen, anmäler kvällens halvtrailjogg i hatade/älskade Ursvik:
löpning 5 km på 32 minuter 8 sekunder

(siktar på under 23 minuter innan denna tävling är över, men då på lite plattare bana, dagsljus o helst asfalt)

I år lyckades jag prestera 5 km jogging innan simningen. Det blev 37,39 för 5 km på Gran Canaria. Väldigt tveksam om jag kan prestera bättre.
Jag får välja en lung lördag i Eriksdalsbadet och simma 1500 m. Det är svårt att försöka simma Max med 7-10 andr

Hej!

Hittade nyligen denna grupp och hoppas att jag kan få vara med.

Jag har nyligen lärt mig crawla så ni vet. Är mer en löparmänniska. Springer gärna långt och länge.

Ska springa 5km med träningsgrupper på söndag. Jag återkommer efter det med en ti

klart du ska vara med. alla som kan simma 1500m och springa/jogga 5km få vara med.

Srpida gärna denna utmaning till dina funbeat vänner.

Heja Marie! Du är inte enda nybörjaren här. Jag har heller inte simmat speciellt länge men strunt i det.
Efter sommarens utesäsong har jag inte riktigt kommit igång med inomhusträningen men snart kommer en 1500m rapport från mig med.

1500m - 26:10

Under följande serie:
6*100m st. 1:50 +
5*100m st. 1:45 +
4*100m st. 1:40 +

= 26:25
- 15sek då sista hundringen gick på 1:25 = 26:10min

Får se Anders om Falun bjuder på några sådana möjligheter! Har nog inte psyket för att klämma 15

Kör 1500 ii sträck istället. Kör hårt!

Kör 1500 i sträck istället. Kör hårt!

Tack för välkomnande!

Har inte kunnat springa ännu på grund av en envis förkylning som sänkte mig totalt :/ nästan två veckors avbrott från träningen är mycket så det blir att trappa upp försiktigt.

Heja vad bra ni tränar på!