Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 21:09Ja, och jag skrev också hur mycket en gel motsvarade i dextrosol. Redan i det första inlägget. Käka du ett paket dextrosol medan jag petar i mig två geler.
Ja, och jag skrev också hur mycket en gel motsvarade i dextrosol. Redan i det första inlägget. Käka du ett paket dextrosol medan jag petar i mig två geler.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 16:16Jag har stor erfarenhet av dextrosoltuggande och knaprar i mig drygt 1 paket per timme på LL30 och mara (förutom i år då magen krampade och det bara blev ett drygt paket på hela maran). Även på halvmara knaprar jag i mig ett drygt paket.
Knepet är att he
Jag har stor erfarenhet av dextrosoltuggande och knaprar i mig drygt 1 paket per timme på LL30 och mara (förutom i år då magen krampade och det bara blev ett drygt paket på hela maran). Även på halvmara knaprar jag i mig ett drygt paket.
Knepet är att he
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 16:29Ni är som kolibrier.
Ni är som kolibrier.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 17:11Du får uttala dig när du börjar springa David.
Jag körde mest geler på min första halv ironman. På cyklingen vart det några marsipanbröd men på löpningen var det uteslutande gel.
Du får uttala dig när du börjar springa David.
Jag körde mest geler på min första halv ironman. På cyklingen vart det några marsipanbröd men på löpningen var det uteslutande gel.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 17:27Jag började springa för ett halvsekel sedan.
Jag började springa för ett halvsekel sedan.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 17:35Fasen, marsipanbröd lät jäkligt schysst:-)
Det borde man ju kunna springa på också?
Fasen, marsipanbröd lät jäkligt schysst:-)
Det borde man ju kunna springa på också?
Quote from Jonny Persson on 10 September 2012, 17:36Inget jag är sugen på att mula i mig i 3:35/km!
Inget jag är sugen på att mula i mig i 3:35/km!
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 17:37Nä, gränsen för just marsipanbröd tror jag går ungefär vid 4:15-tempo. 😉
Däremot lär plommon i Madeira funka väldigt bra mellan 3:30-4:15.
Nä, gränsen för just marsipanbröd tror jag går ungefär vid 4:15-tempo. 😉
Däremot lär plommon i Madeira funka väldigt bra mellan 3:30-4:15.
Quote from Jonny Persson on 10 September 2012, 17:42Nja, ge mig femminutersfart och det mesta är ätbart. 🙂 Kanske 4:30/km kan vara någon sorts gräns det det mer lättsmälta funkar för mig. Som chokladbollar eller mazariner.
Nja, ge mig femminutersfart och det mesta är ätbart. 🙂 Kanske 4:30/km kan vara någon sorts gräns det det mer lättsmälta funkar för mig. Som chokladbollar eller mazariner.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 17:45Varför inte spara ännu mer av pengarna och tugga vanligt bitsocker?
Varför inte spara ännu mer av pengarna och tugga vanligt bitsocker?