Quote from Jonny Persson on 18 November 2011, 22:17Nu plockade jag bara första bästa studie jag hade i skallen som visar ett test med både träning och fasta. Får se om jag orkar leta upp något ur min hög med papper.
http://informahealthcare.com/doi/abs/10.1080/00365517809108819
Annars visar mina empiris
Nu plockade jag bara första bästa studie jag hade i skallen som visar ett test med både träning och fasta. Får se om jag orkar leta upp något ur min hög med papper.
http://informahealthcare.com/doi/abs/10.1080/00365517809108819
Annars visar mina empiris
Quote from Jonny Persson on 18 November 2011, 22:19David! 🙂
Ja, det är bra att testa hur ens egen kropp beter sig i olika situationer och hur man känner igen sina egna varningssignaler. Det kan inga generella studier visa.
David! 🙂
Ja, det är bra att testa hur ens egen kropp beter sig i olika situationer och hur man känner igen sina egna varningssignaler. Det kan inga generella studier visa.
Quote from Jonny Persson on 18 November 2011, 22:19Det räcker med en va?
Det räcker med en va?
Quote from Catharina Brattlin on 18 November 2011, 22:24Samma erfarenhet har jag också, även om jag inte alls håller samma tempo som Marcus. 😉
Jag har även tagit mitt blodsocker på jobbet efter en natts fasta, 12 timmar, vid flera tillfällen, och det låg definitivt inom normalgränserna. Tur att jag har en gl
Samma erfarenhet har jag också, även om jag inte alls håller samma tempo som Marcus. 😉
Jag har även tagit mitt blodsocker på jobbet efter en natts fasta, 12 timmar, vid flera tillfällen, och det låg definitivt inom normalgränserna. Tur att jag har en gl
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 22:24Ja, och sedan kan man själv fundera på varför det blev som det blev.
Jag har aldrig fått hammaren utan att sedan komma på vad det var som jag gjorde fel.
Ja, och sedan kan man själv fundera på varför det blev som det blev.
Jag har aldrig fått hammaren utan att sedan komma på vad det var som jag gjorde fel.
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 22:37Annica (om det var mig du menade), jag har redan läst det mesta på den där siten, men inte hittat det jag sökte. Inte denna gången heller. 🙂
Marcus, den var ny, tack! Kan man dra generella slutsatsen att musklerna inte fylls på med glykogen om man inte
Annica (om det var mig du menade), jag har redan läst det mesta på den där siten, men inte hittat det jag sökte. Inte denna gången heller. 🙂
Marcus, den var ny, tack! Kan man dra generella slutsatsen att musklerna inte fylls på med glykogen om man inte
Quote from Jonny Persson on 18 November 2011, 22:40Väldigt långsam påfyllning om du inte äter efter kvällens träning men äter du är du hemma. Det vågar jag säga generellt utan att gräva i mina papper.
Jag har kört många tuffa kvällspass på upp mot tre mil, ätit ordentligt och sen tränat tidigt på morgon
Väldigt långsam påfyllning om du inte äter efter kvällens träning men äter du är du hemma. Det vågar jag säga generellt utan att gräva i mina papper.
Jag har kört många tuffa kvällspass på upp mot tre mil, ätit ordentligt och sen tränat tidigt på morgon
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 22:48Tack! (t+) Får sova på saken, kansk kommer jag på fler dumma frågor imorgon (efter 2+ timmar OL, dock ej på fastande mage 🙂 )
Tack! (t+) Får sova på saken, kansk kommer jag på fler dumma frågor imorgon (efter 2+ timmar OL, dock ej på fastande mage 🙂 )
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 23:13Jag har kört de allra flesta pass i mitt liv på morgonen före frukost. Ibland med en frukt och lite vatten som "tankning" innan. Lång pass på helgen har varit 50/50 före/efter frukost. Funkar utmärkt för mig. Naturligtvis är det individuellt. Min fru kan
Jag har kört de allra flesta pass i mitt liv på morgonen före frukost. Ibland med en frukt och lite vatten som "tankning" innan. Lång pass på helgen har varit 50/50 före/efter frukost. Funkar utmärkt för mig. Naturligtvis är det individuellt. Min fru kan
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 11:20Tidigare har jag alltid ätit ordentlig frukost, av uppfostran och för att det verkat vara en så etablerad sanning att man ska göra det. Några gånger testade jag att springa före frukost och det gick uruselt.
I vintras läste jag en tråd här där en kille e
Tidigare har jag alltid ätit ordentlig frukost, av uppfostran och för att det verkat vara en så etablerad sanning att man ska göra det. Några gånger testade jag att springa före frukost och det gick uruselt.
I vintras läste jag en tråd här där en kille e