Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Misstänker att minst halva grejen är att få ropa högt och få folk att flytta på sig. Varje incident under mitt lopp hände när snabba grupper kom bakifrån och inte visade ngn respekt. Vår grupp (9,50) fick ett antal ggr avbryta eller sakta ner farten vid e

David - eftersom du inte kört vättern på 13 år tror jag inte att det är din förmåga att hålla linjen som diskuteras här.

Övriga - jag upplevde inte att problemet består i att grupperna skriker; bra med förvarning. Problemen uppstår när grupperna använder

Ahh, det var någon som hade tankar om att jag skulle ha varit en säkerhetsrisk för andra 1996.

Närå David, ibland råkar du skriva innan du tänker och då avslöjar du faktiskt att du kan rätt mycket och har en hel del att bidra med. Tror inte att du var en säkerhetsrisk -96, förstod bara inte vad det hade med Vättern -09 debatten att göra.

Bruse: Ingen bra lösning att vrida på nacken och titta bakåt varje gång man ska ut och köra om. De flesta som göra så bruka vingla ut p.g.av just detta.

Min ringklocka väger typ 5 gram. Hur många av er som skriker er hesa har klocka på er cykel - som reglerna säger man ska ha?

Tror inte att det har blivit bättre med åren när så många gäng numera ska köra Ubåt 8-9-10-11-12-13-15-16.
96 var det ett gäng som gamlingarna körde i.
Nu är det fler och fler gäng som har höga målsättningar och det fungerar inte så bra, verkar det som.
I

När ska man använda en ringklocka Anders, och vad ska ringandet förmedla?

Anders // Räkna in mig! Hade klocka men använde rösten. Uppevde det inte som ett problem, även när vi blev omkörda. Men det behövs nog lite annat tänk numer när det finns så många olika grupper. Mest så att ingen känner sig nödgad att köra om på fel sida

Jag tycker att det är HELT RÄTT av er att skrika höger, och jag tycker det är kanon att ni gör det så att jag som är snigel blir uppmärksammad på att ni kommer i hög fart bakom mig.

Vad jag inte förstå är att arrangörerna inte förstår detta problem och