Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 10:24Flinar det var ett skämt!
Flinar det var ett skämt!
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 11:43egentligen....
i år hade man en extra runda i slutet av maj för de som inte hann anmäla sig till VR och som ville få till sin klassiker....
varför inte se till att alla snabbgrupper kör den dagen istället framöver??? då blir det inte risk för liknande bek
egentligen....
i år hade man en extra runda i slutet av maj för de som inte hann anmäla sig till VR och som ville få till sin klassiker....
varför inte se till att alla snabbgrupper kör den dagen istället framöver??? då blir det inte risk för liknande bek
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 11:51angående vinglandet...
jag är ingen toppcyklist... kanske mer åt amatörhållet men känner mig ganska säker på cykeln...MEN när snabbgrupperna kommer med den otroliga farten i sin stora grupp och nästan nuddar mig när de kör om en kan jag lova att jag fle
angående vinglandet...
jag är ingen toppcyklist... kanske mer åt amatörhållet men känner mig ganska säker på cykeln...
MEN när snabbgrupperna kommer med den otroliga farten i sin stora grupp och nästan nuddar mig när de kör om en kan jag lova att jag fle
Quote from Lena O on 15 June 2009, 11:59Skillnaden i år med Håll Höger mot för 10 år sedan är just som någon touchade på här förut, tonen.
i helgen lät "Håll höger" som en vänlig förvarning. För 10 år sedan var det verkligen en irriterad skrik framåt.
Skillnaden i år med Håll Höger mot för 10 år sedan är just som någon touchade på här förut, tonen.
i helgen lät "Håll höger" som en vänlig förvarning. För 10 år sedan var det verkligen en irriterad skrik framåt.
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 12:21Hej på er.
Bruse skrev (Detta är inte till/mot bruse.)
"Ska inte fordon hålla till höger i Sverige?"
Jo det ska man normalt göra. Om man inte kör om.
Och får man köra om ett fordon som påbörjat sin om körning.
Svar NEJ det får man inte göra. så hur ä
Hej på er.
Bruse skrev (Detta är inte till/mot bruse.)
"Ska inte fordon hålla till höger i Sverige?"
Jo det ska man normalt göra. Om man inte kör om.
Och får man köra om ett fordon som påbörjat sin om körning.
Svar NEJ det får man inte göra. så hur ä
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 12:22Måste varit mig du hörde Gazzah 😉
Måste varit mig du hörde Gazzah 😉
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 12:55Kan inte SUB9-grupperna köra åt andra hållet? Där finns det inga cyklister att köra om! 😉
Kan inte SUB9-grupperna köra åt andra hållet? Där finns det inga cyklister att köra om! 😉
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 13:31Bra idé (t+)
...men då dyker problemet med lastbils-pacing upp. Fusk eller inte?
Bra idé (t+)
...men då dyker problemet med lastbils-pacing upp. Fusk eller inte?
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 14:35Tror ni det hjälper. Jag menar dom Kör ju på felsida av vägen, så blir det inte sämre då? 😉
Själv körde jag husbils-pacing och små barn satt och vinkade glatt åt mig. Supertrevligt.
Men jag tog aldrig tag i "stegen". Vad dom andra än må säga, aldrig.
Tror ni det hjälper. Jag menar dom Kör ju på felsida av vägen, så blir det inte sämre då? 😉
Själv körde jag husbils-pacing och små barn satt och vinkade glatt åt mig. Supertrevligt.
Men jag tog aldrig tag i "stegen". Vad dom andra än må säga, aldrig.
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 15:36Vid omkörning ska cyklisten räcka ut handen som signal efter att ha kontrollerat att det är fritt bakåt...
Vid omkörning ska cyklisten räcka ut handen som signal efter att ha kontrollerat att det är fritt bakåt...